Koordinator dostavnih storitev (m/ž) -
v Ljubljani
Delo obsega:
- načrtovanje, koordinacija in optimizacija procesov dostave
- obdelava in upravljanje naročil strank
- organizacija in spremljanje zavarovanj
- priprava, pregled in vzdrževanje pogodb z zunanjimi partnerji
- izdelava in posodabljanje cenikov dostavnih storitev
- prilagajanje procesov in poslovnih pravil ob spremembah pogojev
- vodenje natančne evidence dostav, stroškov, pogodb in interakcij s strankami
- predlaganje izboljšav dostavnih storitev.
- analiza trendov in sprememb na področju dostave na trgu
Pričakujemo:
- V. stopnja izobrazbe logistične, ekonomske oz. podobne smeri
- 3 leta delovnih izkušenj na enakem ali podobnem področju
- zahtevano je znanje angleškega jezika in hrvaškega jezika
- izrazite komunikacijske in organizacijske sposobnosti
- orientiranost na reševanje težav
- izkušnje z uporabo programske opreme in orodij za upravljanje dostave
- dobro znanje MS Office programov
- želja po skupinskem (timskem) delu
- odgovornost pri spoštovanju rokov
- samostojnost, zavzetost in delovna motivacija
- odgovorno in lojalno obdelovanje zaupnih podatkov
Nudimo:
- delo v uspešnem in uveljavljenem mednarodnem podjetju z bogatimi izkušnjami, ki vlaga v svoje zaposlene
- dinamično in profesionalno delovno okolje
- smo podjetje naravnano k trajnostnemu razvoju in neprestani skrbi za varno in urejeno delovno sredino
- možnost rednega izobraževanja in karierne rasti
- mentorstvo ob zaposlitvi
- ugodnosti za zaposlene
- brezplačno parkirišče
Pogodba bo sklenjena za nedoločen čas s 6-mesečno poskusno dobo.
Kandidati, zainteresirani za to delovno mesto se lahko prijavijo izključno prek portala Deloglasnik.