Ta oglas ni več aktiven. Prijava ni mogoča.
Izpolnite kratek vprašalnik in osvojite SPAR darilno kartico v višini 300€, Redmi Watch 2 ali Taotronics brezžične slušalke!
Ljubljana
Rok za prijavo:
Preskok smo simpatičen, agilen in visoko tehnološko usposobljen kolektiv. Vodi nas ekipni duh ter strast do IT, podatkov in optimizacije poslovanja. Smo avtomobilski entuziasti, ki neprestano stremimo k digitalizaciji in avtomatizaciji poslovnih procesov, z željo po visoki dostopnosti, odzivnosti in zagotavljanju najboljše kvalitete storitev za naše kupce in dobavitelje.
V delovnem vsakdanu je zadovoljstvo strank in zaposlenih naše prvo vodilo.
Preskok smo eden največjih neodvisnih mednarodnih b2b trgovcev vozil v Evropi. Specializirani smo za nakup/prodajo novih in malo rabljenih vozil vseh blagovnih znamk. Ponosni smo na 20-letne izkušnje in stkana dolgoletna partnerstva. Spodbuja nas zaupanje strank, ki pravijo, da vedno izpolnimo dane obljube.
Naša vizija je ostati številka 1 v dejavnosti B2B car re-marketinga v Adriatic regiji, kot tudi na vseh ostalih trgih kjer nastopamo.
Pričakovane osebnostne lastnosti – iščemo osebo, ki je…
- odprta, pozitivna in jo vodi timski duh
- razume in stremi h konceptom učinkovitosti, optimizacije in avtomatizacije
- zelo strukturirana, natančna in pozorna na detajle
- samoiniciativna in motivirana za delo
- dinamična in sposobna hitrega prilagajanja na spremembe in situacije
Zahteve za delo:
- aktivno znanje angleškega in hrvaškega jezika; govorno in pisno (poznavanje dodatnega evropskega jezika je prednost)
- vsaj 3 leta primerljivih izkušenj (s področja vodenja ekipe, finančne ali poslovne administracije)
- odlično poznavanje paketa MS Office; dnevna uporaba e-pošte in različnih IM kanalov (Skype, Slack, Viber, WhatsApp…)
- sposobnost hitrega tipkanja in hitrega preklapljanja med različnimi kanali komunikacije
- sposobnost aktivnega poslušanja
- učinkovito upravljanje s časom in organizacijske sposobnosti
- poznavanje in uporaba poslovno-računovodskega programa Pantheon je prednost
- izkušnje z BI in optimizacijo procesov so prednost
Idealen kandidat za nas predstavlja osebo, ki jo vodi poslovna miselnost in strateško razumevanje vpetosti oddelka v poslovanje podjetja, s sposobnostjo »zavihati rokave« pri operativni izvedbi. Od kandidata pričakujemo, da uživa v vodenju ekipe, zna prepoznati in določiti prioritete ter stremi k nenehnim izboljšavam in optimizaciji procesov in dela. Istočasno pa gradi super odnose in proaktivno sodeluje tako z interno ekipo sodelavcev kot zunanjimi partnerji in institucijami.
Delovne izkušnje (v letih):
3
Spretnosti:
Word, Excel, Power Point, Outlook
- zanimivo, razgibano in odgovorno delo v prijetnem in sproščenem delovnem okolju
- pogodbo za nedoločen čas trajanja s poskusno dobo 6 mesecev
- mesečno plačilo ustrezno izkušnjam in znanju (izplačila nad povprečjem v industriji)
- dodatne timske in delovne bonuse ter poslovno uspešnost
- delo v mednarodnem, inovativnem in razvojno usmerjenjem kolektivu
- sodobne in tehnološko opremljene delovne prostore
- delovni urnik: od ponedeljka do petka, med 8:00/9:00 in 16:00/17:00 uro
- konstantna izmenjava znanj ter osebni in strokovni razvoj
- dodatne ugodnosti (prenosni računalnik, brezplačno parkiranje, subvencionirane športne vadbe, frizerske storitve in masaža na delovnem mestu, ...)
- simpatična druženja, pikniki in teambuildingi (jadranje, smučanje, ...)
Vrsta zaposlitve:
Določen čas, Nedoločen čas
Kategorije:
Kraj dela:
Če vas zanima, kako se vaša plača primerja z drugimi, lahko to preverite. Preprosto vnesite svoje kvalifikacije in delovno mesto, ki vas zanima, ter odkrijte, kako se uvrščate v primerjavi z drugimi. Kliknite tukaj za več informacij!
Niste našli zaposlitve, ki vas zanima?
Nepravilen e-poštni naslov
Z vnosom elektronskega naslova soglašate, da želite prejemati obvestila o novih zaposlitvenih oglasih glede na vaše kriterije s portala Deloglasnik.