Vodja oddelka računovodstva (m/ž)
Smo veliko, uspešno, mednarodno uveljavljeno slovensko podjetje in vodilni evropski proizvajalec elektromotorjev za sesalnike. Z inovativnimi in visoko učinkovitimi izdelki negujemo uspešnost in rast podjetja ter novih programov za avtomobilsko industrijo, prezračevalno tehniko, EC sisteme ter komponent in orodij.
Na oddelku finančno računovodskega področja, ki se nahaja na sedežu podjetja na naslovu Otoki 21, 4228 Železniki iščemo kandidata za prosto delovno mesto:
Vaše delo bo obsegalo:
- vodenje, organiziranje, koordiniranje in nadziranje dela na področju računovodstva,
- nadzor nad računovodskim poslovanjem in poročanjem za družbe v Skupini Domel v Sloveniji,
- izdelavo mesečnih in letnih obračunov,
- izdelavo periodičnih in zaključnih izkazov skladno z zakonodajo, računovodskimi standardi (SRS in MSRP) in internimi predpisi,
- izdelavo poročil s področja računovodstva, sodelovanje pri davčnih poročilih in pravočasno poročanje zunanjim institucijam,
- izdelavo konsolidiranih izkazov in poročil za Skupino Domel,
- skrb za ažurno, pravilno vrednotenje vseh poslovnih dogodkov in stanj,
- vodenje in strokovno pomoč podrejenim pri izvajanju nalog v materialnem računovodstvu, obračunu plač, drugih delnih obračunih in pri zahtevnejših knjižbah,
- vodenje glavne knjige z vsemi analitičnimi evidencami ter usklajevanje stanja glavne knjige z razčlenjevalnimi razvidi in popisnim stanjem,
- vodenje in koordiniranje dela z zunanjimi revizorji,
- sodelovanje z drugimi organizacijskimi enotami in drugimi internimi strankami s ciljem pravilnega evidentiranja vseh poslovnih dogodkov,
- sodelovanje s tujimi družbami v Skupini Domel,
- sodelovanje z zunanjimi strankami, revizorji, FURS in drugimi institucijami,
- sodelovanje pri računovodskem predračunavanju,
- oblikovanje politike knjiženja in vrednotenja bilančnih postavk. Ažuriranje Pravilnika o računovodstvu in kontnega načrta,
- vzdrževanje obstoječega IT sistema, koordinacijo pri nastavitvah IT sistema, avtomatskih knjižb in sodelovanje s svetovalci pri uvajanju novih programov in e-računovodstva,
- načrtovanje in optimizacija procesov ter skrb za racionalizacijo in izboljšanje metod dela,
- izvajanje nalog s področja motiviranja, mentorstva in usposabljanja sodelavcev,
- usklajevanje procesov z računovodskimi predpisi in informiranje drugih oddelkov,
- spremljanje in dobro poznavanje računovodske, davčne in finančne zakonodaje ter standardov, strokovne literature in razvoja stroke.
Za uspešno delo boste potrebovali:
- VII. stopnja izobrazbe ekonomske smeri,
- vsaj 5 let delovnih izkušenj s področja dela,
- znanje angleškega jezika,
- poznavanje ERP sistemov,
- poznavanje računovodske, finančne in davčne zakonodaje ter standardov SRS in MSRP,
- poznavanje organizacije dela v računovodstvu,
- poznavanje računovodske dokumentacije, temeljne in pomožnih knjig,
- znanje MS Office, napredno znanje MS Excel.
Dodatna znanja, ki vam bodo pomagala pri opravljanju dela:
- poznavanje SAP sistema,
- izkušnje v proizvodnem podjetju,
- samostojnost, vztrajnost, objektivnost,
- dobra sposobnost komuniciranja in proaktivnost.
Nudimo vam:
- zaposlitev za polni delovni čas in dolgoročno sodelovanje,
- fleksibilni delovnik, z možnostjo dela od doma,
- maksimalno izplačilo stroškov prevoza,
- maksimalno izplačilo neobdavčenega letnega regresa,
- zaposlitev v domačem podjetju z odlično strategijo,
- delo v podjetju, ki ceni vrednote in spoštuje sočloveka,
- samostojnost pri delu ter sodelovanje v strokovni ekipi,
- možnost izobraževanja in pridobivanja novega znanja,
- dodatno pokojninsko in zdravstveno zavarovanje,
- možnost koriščenja počitniških kapacitet,
- subvencioniran nakup kart za smučanje, fitnes, skupinske vadbe in masaže.