Materialno knjigovodski referent (m/ž)
Ljubljana
Rok za prijavo:
- Interpart Medical
- Telefon: 041 313 567
Opis delovnega mesta
Delo na področju knjigovodskega in finančnega poslovanja:- priprava finančnega načrta
- izdelava izhodnih računov, zbirnih računov in avansnih računov
- pregled in priprava vhodnih tujih in domačih računov
- zaključevanje meseca: izpis zalog, prejemov, računov, stanja prometa
- vodenje izpisa TTR po posameznih bankah
- vodenje evidence terjatev izdanih računov
- usklajevanje in priprava vseh dokumentov z eksternim računovodstvom
- vodenje evidence plačanih domačih in tujih računov v skladu z računovodskimi standardi
- izstavljeni računi za izvoz v EU: pridobivanje ustrezne dokumentacije za potrebe FURSa
- vodenje prometa servisne dejavnosti po izstavljenih računih za posamezni servisni oddelek
- vodenje prejetih računov namenjenih reprezentanci in donaciji
- blagajna: vodenje mesečne gotovinske izdaje denarja in izdaja blagajniškega dnevnika
Materialno poslovanje:
- prevzem blaga: pregled specifikacije blaga in uskladitev s prejetimi računi, preverjanje količin in cen. vnos po lotih. izpis prejema
- spremljanje naročil in potrjevanje naročil. izdelava dobavnic, ponudb. v primeru deficitarnosti obveščanje naročnika o roku dobave
- izdaja blaga po serijah in sledenje serijam glede zapadlosti
- opravljanje inventure skladišča blaga za prodajo, vzorcev in osnovnih sredstev. priprava odpisov po posameznem skladišču, usklajevanje viškov in mankov
Poročila/Evidence/Dokumenti/Izpisi:
- priprava izpisa za intrastat in ročni vnos v aplikacijo
- poročilo za slopak/surovino: priprava kvartalnega poročila odpadne embalaže
- priprava različnih mesečnih poročil
- vodenje in urejanje kadrovskih map, obračunavanje plač in ostalih prejemkov iz delovnih razmerij
- nadzor evidence opravil v zvezi s predpisi o varstvu pri delu in skrb za njihovo pravočasnost
Logistika:
- pridobivanje ponudb prevozov, organizacija prevoza in priprava ustreznih dokumentov
- priprava dokumentov v primeru carinjenja blaga (uvozna dispozicija….)
- prevzem in reševanje reklamacij vezanih na logistiko
Pogoji
Pričakujemo:
- izkušnje na podobnem delovnem mestu
- prilagodljivost
- sposobnost samostojnega reševanja težav
- dobro poznavanje programa MS Excel
- pripravljenost na učenje
- natančnost in odgovornost
- pozitivno energijo
Prijave sprejemamo preko portala Deloglasnik.
Spretnosti:
Excel
Kaj vam ponujamo
- stimulativno okolje
- stimulativno plačilo
- dinamičen in proaktiven kolektiv
- stimulativni osebni dohodek in nagrajevanje iz naslova delovne uspešnosti
- osebni odnos z predpostavljenimi
- možnost profesionalne rasti
Vrsta zaposlitve:
Določen čas, Nedoločen čas
Druge informacije
Kraj dela:
PRIMERJAJTE SVOJO PLAČO
Če vas zanima, kako se vaša plača primerja z drugimi, lahko to preverite. Preprosto vnesite svoje kvalifikacije in delovno mesto, ki vas zanima, ter odkrijte, kako se uvrščate v primerjavi z drugimi. Kliknite tukaj za več informacij!
Niste našli zaposlitve, ki vas zanima?
Niste našli zaposlitve, ki vas zanima?
Nepravilen e-poštni naslov
Z vnosom elektronskega naslova soglašate, da želite prejemati obvestila o novih zaposlitvenih oglasih glede na vaše kriterije s portala Deloglasnik.