Deloglasnik - Koordinator prodaje (m/ž) - Ajdovščina - Espada d.o.o.
deli
Tweet
deli
Pošlji prijatelju

Koordinator prodaje (m/ž)

Ajdovščina

Rok za prijavo:

  • Espada d.o.o.

Podjetje ESPADA, kadrovska agencija, ki se ukvarja z iskanjem in zagotavljanjem kakovostnega kadra za potrebe delodajalcev. Naša prednost je, da vam v kratkem času zagotovimo najboljši možen kader in tako ažurno zadovoljimo vaše kadrovske potrebe, ne glede na področje vaše dejavnosti. Potrudimo se, da čimbolj prilagodimo vašim kadrovskim potrebam, zahtevam in željam.

Opis delovnega mesta

Vas zanima izziv v dinamičnem okolju, kjer lahko vplivate na uspešnost prodajnega tima in optimizirate prodajne procese?
Iščemo proaktivnega in izkušenega Koordinatorja prodaje, ki bo igral ključno vlogo pri usklajevanju prodajnih aktivnosti, podpori prodajnemu osebju ter zagotavljanju doseganja poslovnih ciljev. Če ste navdušeni nad vodenjem, analiziranjem podatkov in optimizacijo procesov, vas vabimo, da postanete del naše uspešne ekipe.

Opis delovnih nalog:

Usklajevanje prodajnih aktivnosti:
- koordinacija dnevnih operacij in nalog prodajnega tima
- pomoč pri planiranju in organizaciji prodajnih sestankov ter usklajevanje nalog med člani ekipe

Podpora prodajnemu osebju:
- nuditi podporo prodajnim svetovalcem pri reševanju težav in vprašanjem strank
- pomoč pri usposabljanju novih članov ekipe in zagotavljanje, da so vsi seznanjeni z aktualnimi prodajnimi politikami in postopki

Analiza in poročanje:
- spremljanje prodajnih rezultatov in priprava poročil o uspešnosti prodaje
- analiziranje tržnih trendov, prodajnih podatkov in predlaganje izboljšav za povečanje učinkovitosti

Implementacija prodajnih strategij:
- pomagati pri razvoju in izvajanju prodajnih strategij in promocij
- sodelovati pri pripravi marketinških kampanj in prodajnih akcij

Upravljanje odnosov s strankami:
- skrb za ključne stranke in vzdrževanje dolgoročnih poslovnih odnosov
- reševanje morebitnih težav ali pritožb strank in zagotavljanje visoke ravni storitve

Organizacija in administracija:
- upravljanje s prodajnimi dokumenti, pogodbenimi določili in drugimi administrativnimi nalogami
- vodenje evidenc in spremljanje nalog ter rokov

Pogoji

- visoka strokovna izobrazba (prednostno v ekonomiji, poslovni administraciji ali podobni smeri)
- predhodne izkušnje v prodaji, koordinaciji ali podobnih vlogah so zaželene
- odlične organizacijske in komunikacijske veščine
- sposobnost analize podatkov in priprave poročil
- poznavanje prodajnih tehnik in tržnih trendov
- proaktivnost in sposobnost samostojnega reševanja težav
- visoka raven profesionalizma in usmerjenost k rezultatom
- sposobnost dela v timu in pod pritiskom

Strokovna izobrazba:

VI/1. višješolski strokovni program, VI/2. visokošolski strokovni programi /1. bolonjska stopnja

Kaj vam ponujamo

- stimulativno nagrajevanje, projektni bonusi
- možnost napredovanja in razvoja kariere
- dinamično delovno okolje v uspešnem in rastočem podjetju
- stalno izobraževanje in usposabljanje
- druženja za povezovanje ekipe zaposlenih
- zaposlitev za nedoločen čas s poskusnim obdobjem 6 mesecev
- delo od ponedeljka do petka (8:00-16:30)

Vrsta zaposlitve:

Nedoločen čas

Hitra prijava
Pošlji prijatelju Tiskanje

PRIMERJAJTE SVOJO PLAČO

Če vas zanima, kako se vaša plača primerja z drugimi, lahko to preverite. Preprosto vnesite svoje kvalifikacije in delovno mesto, ki vas zanima, ter odkrijte, kako se uvrščate v primerjavi z drugimi. Kliknite tukaj za več informacij!

Da, zanima me

Niste našli zaposlitve, ki vas zanima?

Niste našli zaposlitve, ki vas zanima?

Nepravilen e-poštni naslov

Z vnosom elektronskega naslova soglašate, da želite prejemati obvestila o novih zaposlitvenih oglasih glede na vaše kriterije s portala Deloglasnik.

Deloglasnik.si uporablja piškotke, (ang. cookies) da bi vam nudil boljšo uporabniško izkušnjo. Z nadaljevanjem ogleda strani se strinjate z uporabo piškotkov. Preberite več o tem tukaj