Deloglasnik - Skrbnik uspeha strank (m/ž) - Ljubljana - SETCCE d.o.o.
deli
Tweet
deli
Pošlji prijatelju

Ta oglas ni več aktiven. Prijava ni mogoča.

Skrbnik uspeha strank (m/ž)

Ljubljana

Rok za prijavo:

  • SETCCE d.o.o.

Uspešno rastemo. Razširili smo ponudbo še na srednja in manjša podjetja. Omogočili smo novim naročnikom, da sami online preskusijo našo oblačno storitev BetrSign in se nanjo naročijo. Želimo ponujati gladko izkušnjo in čim krajši čas do vključitve e-podpisovanja v njihove procese. Naročniki rabijo jasna sporočila in navodila, fokus na njihove potrebe, na elemente, ki naredijo njihovo poslovanje bolj uspešno. Ker naslavljamo širok spekter podjetij, rabimo avtomatizacijo, strukturiranost in utečenost. Iščemo agilno osebo z močnim IT znanjem, spretno pri uporabi sodobnih tehnologij, zelo komunikativno in predvsem poslovno usmerjeno za področje zagotavljanja uspeha strank.

Kam te vabimo?
V SETCCE delamo na področju upravljanja digitalnih transakcij. Prepoznani smo po storitvah, kot je BetrSign. Uporabnikom dvigamo kakovost življenja – odstranjujemo papirologijo, odvečne poti in rešujemo drevesa. Začeli smo prvi v Sloveniji, imamo 1.000.000 uporabnikov v 15 državah, podpisali so več kot 100.000.000 dokumentov. Stavimo na lastne rešitve in odlično uporabniško izkušnjo. Kot skrbnik uspeha strank boš strateško poskrbel in vsakodnevno vodil naše naročnike, da bodo z uporabo BetrSign pri svojem poslu še bolj uspešni.

Opis delovnega mesta

Te pritegne karierna priložnost, pri kateri boš strateško poskrbel/-a in vsakodnevno usmerjal/-a podjetja, da bodo z uporabo elektronskega podpisovanja uspešni pri svojem poslu?

Tvoje naloge:
- si dober član ekipe, ki je odgovorna za uspešen priklop strank in celoten življenjski cikel naročnika, za katerega skrbimo, da se nikoli ne neha
- uvajaš potencialne in pridobljene stranke, jim urediš začetne nastavitve in pomagaš z napotki pri integraciji z našimi storitvami
- izvajaš predstavitve in delavnice za stranke, tako v živo kot on-line
- sproti bogatiš dokumentacijo, napotke, pogosta vprašanja in vsebine za uporabnike
- nenehno spremljaš zadovoljstvo strank in postavljaš sistemske načine za odzivanje na njihove potrebe in težave
- skrbiš za digitalizacijo vključevanja strank, za interaktivno komunikacijo, za skrajševanje časa, ki ga rabi stranka od prvega stika do uporabe naše storitve za svojo dobrobit
- svetuješ strankam o najboljših praksah in optimizacijah pri uporabi naših rešitev
- aktivno rešiš težave strank ali jih ustrezno usmeriš do prave ekipe, na primer v tehnično podporo
- s svojim strokovno-tehničnim znanjem in poglobljenim poznavanjem produktov sodeluješ pri prodajnih procesih
- zbiraš povratne informacije in proaktivno prilagajaš procese za skrb za naročnike
- sodeluješ pri oblikovanju strategij za izboljšanje storitev

Pogoji

Tvoje veščine in kvalifikacije:
- razumevanje poslovanja, digitalnih rešitev, tehnologij in osnov IT infrastrukture
- močne verbalne in pisne komunikacijske sposobnosti, z lahkoto pokličeš, poizveš, se dogovoriš, tudi ko osebe na drugi strani ne poznaš dobro
- empatija in potrpežljivost pri razumevanju strank
- analitične sposobnosti za prepoznavanje vzorcev in predlaganje izboljšav
- kapaciteto za urejenost in sprotno beleženje
- dobro upravljanje časa in izkušnje z vodenjem projektov
- prejšnje izkušnje na podobnem delovnem mestu so prednost, niso pa pogoj

Javi se nam, pridi na kavo, spoznaj, kako delamo, vse pogovore speljemo diskretno.

Kaj vam ponujamo

Kaj ti nudimo?
- delo v zreli, napredni tehnološki družbi z lastnimi produkti, uveljavljeni v Adria regiji
- naše poslovanje je stabilno, od leta 2001 rastemo, ohranjamo sodobnost in mladostnost
- radovedno, ambiciozno in zavzeto ekipo. Kompetentni in odprti sodelavci. Izkušen, neustrašen in prijazen tim, ki drži skupaj
- visoko motivirano vodstvo, ki je aktiven sogovornik pri predlogih in podpornik pri izvedbi
- dinamično in spodbudno delovno okolje, možnost dela od doma
- možnost profesionalne rasti in razvoja, učenje naprednih tehnik Product Led Growth (PLG), certifikacije za agilne metodologije, treningi za dober stik s stranko, predstavitve in vodenje sestankov, konference idr.
- konkurenčno plačilo in ugodnosti
- priložnost za delo z uglednimi strankami iz različnih panog. Smo visoko cenjen ponudnik kakovostnih storitev
- ustreza nam sodelovanje na dolgi rok. Če se vklopiš v ekipo, te vzljubimo in se veselimo dela s tabo

Vrsta zaposlitve:

Določen čas, Nedoločen čas

Druge informacije

Kategorije:

IT, telekomunikacije

Kraj dela:

Osrednjeslovenska

PRIMERJAJTE SVOJO PLAČO

Če vas zanima, kako se vaša plača primerja z drugimi, lahko to preverite. Preprosto vnesite svoje kvalifikacije in delovno mesto, ki vas zanima, ter odkrijte, kako se uvrščate v primerjavi z drugimi. Kliknite tukaj za več informacij!

Da, zanima me

Niste našli zaposlitve, ki vas zanima?

Niste našli zaposlitve, ki vas zanima?

Nepravilen e-poštni naslov

Z vnosom elektronskega naslova soglašate, da želite prejemati obvestila o novih zaposlitvenih oglasih glede na vaše kriterije s portala Deloglasnik.

Deloglasnik.si uporablja piškotke, (ang. cookies) da bi vam nudil boljšo uporabniško izkušnjo. Z nadaljevanjem ogleda strani se strinjate z uporabo piškotkov. Preberite več o tem tukaj