ORYX Asistenca, sestavni del Zubak Grupe, se ukvarja z vrhunsko in zanestljivo izvedbo pomoči na cesti, na morju in z domsko asistenco, ter ima lidersko pozicijo na Hrvaškem v izvedbi pomoči na cesti. Svoje izdelke, razen na Hrvaškem in Sloveniji, trenutno prodajamo tudi v drugih 7 evropskih državah. Česar koli se lotimo, damo vse iz sebe, da naredimo še več, kot je zahtevano. Vsak naš zaposleni si želi biti najboljši na svojem področju, se nenehno izobražuje, raste in si prizadeva narediti več, boljše in hitreje. Spoštujemo prizadevnost in motiviranost. Vedno in povsod razmišljamo, kako izboljšati ali bolj učinkovito izvajati svojo storitev. Inovacija nas premika naprej in nas motivira. Spodbujamo jo in jo pričakujemo od vsakega zaposlenega. Cenimo dobre ideje, še več pa njihovo kakovostno izvedbo.
Agent v klicnem centru za italijanski jezik (m/ž) - več oseb
O službi:
- Klicni center je srce naše storitve, hitrost in kakovost pa so ključnu motivi
- V našem klicnem centru je atmosfera izjemno pozitivna, ergonomija dela je vrhunska, klicni center pa nam poleg tega predstavlja tudi mesto razvoja kadrov
- Če si talentiran, ambiciozen in prizadeven, obstaja možnost napredovanja
Opis glavnih nalog:
- Dežurstvo v klicnem centru
- Sprejemanje klicev uporabnikov naše storitve
- Organizacija in spremljanje primera
- Koordinacijo s partnerji in pošiljanje naročila za izvedbo storitve osebju na terenu
- Obračun storitve po delovnem načrtu in izdelava računov
Lastnosti prave osebe za nas:
Zubak Grupa je vodilna Hrvaška skupina v prodaji, vzdrževanju in proizvodnji motornih vozil, prejemnik je številnih nagrad in priznanj, okronana s štiridesetletnimi izkušnjami na trgu, ki danes zaposluje skoraj sedemsto zadovoljnih zaposlenih, in se vsako leto to število še povečuje.
Izvedi več in se prijavi na delovno mesto preko linka za prijavo, pridruži se našem timu!