Si želiš nadaljevati kariero kot »Brand Manager« in sooblikovati prihodnost razvoja dveh komplementarnih znamk iz našega nabora zastopstev?
Bi te delo v mladi ekipi, kjer je tvoje mnenje ne samo slišano, ampak tudi upoštevano veselilo in pritegnilo?
Rad-a razmišljaš »out of the box«, da prideš do željenega rezultata?
Si seznanjen-a s smernicami in dobrimi praksami na področju »vodenja blagovnih znamk« in se počutiš domače v komunikaciji z različnimi deležniki kot so npr. promotorji, kupci, prodajniki?
Želimo si sodelavca, ki je:
- izkušen in s strastjo odkriva kupčeve potrebe in zagotavlja inovativne marketinške rešitve
- sodeluje z dinamičnim teamom sodelavcev v hitro delujočemu okolju in je sposoben samostojno kreirati strategijo za povečevanje tržnega deleža blagovne znamke, skrbeti za njen ugled in zna poskrbeti za kupčevo zadovoljstvo
- odgovoren za rast in razvoj blagovne znamke
Brand manager (m/ž)
Grosuplje
Vaše odgovornosti in naloge:
- Analizirate kako je naša BZ pozicionirana na tržišču in jasno določite ciljno skupino kupcev
- V sodelovanju s principalom zagotovite VIZIJO, misijo znamke, cilje in strategijo za dosego razvoja
- Prevedete strategijo znamke v poslovni plan znamke, pozicioniranje znamke in predlagate 3650 marketinško strategijo
- Vodite kreativni razvoj znamke in vzpostavite motivacijsko vzdušje za ciljno skupino odjemalcev
- Vzpostavite poslovni načrt z upoštevanjem stroškovnih in cenovnih parametrov, integracijo na tržišče in plan prodaje
- Redno pripravljate materiale o novostih in jih posreduje svojemu teamu
- Spremljate in poročate uspešnost marketinških akcij in jih primerjate z zastavljenim ciljem (ROI and KPIs)
- Redno spremljate prodajo in jo primerjate z vložkom v promocijske aktivnosti (promotorke, oglasi, PR, WKZ, POS allocation, šolanja,…)
- Spremljate marketinške trende, raziskujete tržišče potrošnika in konkurenčne aktivnosti, da prepoznate priložnosti in ključne ovire
- Spremljate marketinške in oglaševalske aktivnosti z namenom, da zagotovite konsistenco s strategijo blagovne znamke
- Razmišljate in predlagate nove, inovativne strategije za rast in razvoj znamke
- Tesno sodelujete s prodajno osebo (planiranje prodaje, upravljanje z zalogami) in ste odgovorni za realizacijo prodajnega plana
- Komunicirate s ključnimi kupci
- Redno spremljate prodajo in stanje zalog ter pripravljate naročila in dajete smernice komercialistu
- Kreirate marketinške akcije kot podpora prodajnikom
- Spremljate trende v branži
- Skrbite za redne objave na FB-ju in spremljate število sledilcev ter skrbite za večanje le teh
- Organiziranje in vodenje seminarjev za naše stranke
- Prevodi in priprava marketinških vsebin potrebnih za promocijo oz. lansiranje novih produktov
Od kandidatov pričakujemo:
- IZKUŠNJE v marketingu in upravljanje z blagovnimi znamkami so prednost
- Univerzitetna izobrazba (6 ali 7 stopnja) ali prva stopnja po bolonjskih programih ekonomske ali druge ustrezne smeri
- Urejenost, NATANČNOST in doslednost
- Odlične komunikacijske sposobnosti
- Dobro znanje angleškega jezika
- Vozniški izpit B kategorije
Osebnostne lastnosti: organiziranost, samoiniciativno ciljno naravnanost, odgovornost, vztrajnost, natančnost, zmožnost dela v timu, pozitivna naravnanost, veselje do dela z ljudmi, urejenost, prijaznost in komunikativnost.
Nudimo:
- Ekipo, kjer bo tvoje mnenje slišano
- Plačilo v skladu z individualnim razgovorom z direktorjem družbe, glede na dosedanje izkušnje in znanje (fiksni + stimulativni del glede na uspešnost)
- Dnevne, tedenske in mesečne izzive
- Delo v teamu, ki se med seboj podpira in pomaga
- Možnost dodatnega izobraževanja
- Team buildingi in izobraževanja
Če se prepoznate na tem delovnem mestu in iščete nove izzive, poslovne priložnost ter karierno rast, vas vabimo, da pošljete prijavo z življenjepisom in spremnim pismom preko portala Deloglasnik do 09.10.2021.