Agent (m/ž) v asistenčnem klicnem centru 24/7.
Opis delovnega mesta:
- delo agenta v asistenčnem klicnem centru zajema komunikacijo s strankami po telefonu, koordinacijo in organizacijo asistenčne pomoči ter poslovnih procesov
Pogoji:
- izkušnje na področju tele-komunikacije niso pogoj za prijavo, iščemo pa osebe z dobrim znanjem angleškega in srbo-hrvaškega jezika
- iščemo kandidate, ki iščejo srednje do dolgoročno zaposlitev
- V. – dokončana gimnazija in ostale štiriletne šole, VI./1 – višješolski strokovni programi, VI./2 – visokošolski strokovni programi / 1. bolonjska stopnja, VII. – univerzitetni programi / 2. bolonjska stopnja
Ponujamo:
- nudimo zaposlitev v dinamičnem kolektivu z odlično organizacijsko klimo, s široko paleto izzivov in možnostmi za osebni ter strokovni razvoj
- pri nas nagrajujemo samoiniciativnost in inovativnost
- poskrbimo za redno, stabilno in stimulativno plačilo
- imamo pozitiven odnos do razvoja zaposlenih
- zaradi povečanega obsega dela nudimo zaposlitev več kandidatom
- polni delovni čas
- večizmensko delo
- poskusna delovna doba 3 mesece
Podjetje se že 24. leto ukvarja z organizacijo asistenčnih storitev in komunikacijo s strankami.
Prijavite se preko portala Deloglasnik do vključno 13.02.2020.