Si želiš nadaljevati kariero kot Brand Manager in sooblikovati prihodnost razvoja vrhunske nemške kozmetične znamke Babor?
Bi te delo v mladi ekipi, kjer je tvoje mnenje ne samo slišano, ampak tudi upoštevano, veselilo in pritegnilo?
Rad-a razmišljaš »out of the box«, da prideš do željenega rezultata?
Si seznanjen-a s smernicami in dobrimi praksami na področju »brand managementa« in se počutiš domače v komunikaciji z različnimi deležniki kot so npr. demonstratorji, klienti, tržniki?
Želimo si sodelavca, ki je izkušen in s strastjo odkriva kupčeve potrebe in zagotavlja inovativne marketinške rešitve. Sodeluje z dinamičnim teamom sodelavcev v hitro delujočemu okolju in je sposoben samostojno kreirati strategijo za povečevanje tržnega deleža blagovne znamke, skrbeti za ugled blagovne znamke in zna poskrbeti za kupčevo zadovoljstvo. Odgovoren je za rast in razvoj blagovne znamke.
Brand manager (m/ž)
Grosuplje
Delovne mesto obsega:
- Spremljate in poročate uspešnost marketinških akcij in jih primerjate z zastavljenim ciljem (ROI in KPIs)
- Redno spremljate prodajo in jo primerjate z vložkom v promocijske aktivnosti (promotorke, oglasi, PR, WKZ, POS allocation, šolanja,…)
- Spremljate marketinške trende, raziskujete tržišče potrošnika in konkurenčne aktivnosti, da prepoznate priložnosti in ključne ovire
- Spremljate marketinške in oglaševalske aktivnosti z namenom, da zagotovite konsistenco s strategijo blagovne znamke
- Razmišljate in predlagate nove, inovativne strategije za rast in razvoj znamke
- Tesno sodelujete s prodajno osebo (planiranje prodaje, upravljanje z zalogami) in ste odgovorni za realiziranost prodajnega plana
- Komunicirate s ključnimi kupci
- Redno spremljate prodajo in stanje zalog ter pripravljate naročila in dajete smernice komercialistu
- Kreirate marketinške akcije kot podpora prodajnikom
- Spremljate trende v branži
- Skrbite za redne objave na FB-ju in spremljate število sledilcev ter skrbite za večanje le teh
- Organiziranje in vodenje seminarjev za naše stranke
- Prevodi in priprava marketinških vsebin potrebnih za promocijo oz. lansiranje novih produktov
Od kandidatov pričakujemo:
- IZKUŠNJE v marketingu in upravljanje z blagovnimi znamkami so prednost
- Univerzitetna izobrazba (6 ali 7 stopnja) ali prva stopnja po bolonjskih programih ekonomske ali druge ustrezne smeri
- Urejenost, NATANČNOST in doslednost
- Odlične komunikacijske sposobnosti
- Dobro znanje angleškega jezika
- Vozniški izpit B kategorije
Osebnostne lastnosti: organiziranost, samoiniciativno ciljno naravnanost, odgovornost, vztrajnost, natančnost, zmožnost dela v timu, pozitivna naravnanost, veselje do dela z ljudmi, urejenost, prijaznost in komunikativnost.
Nudimo:
- Ekipo, kjer bo tvoje mnenje slišano
- Plačilo v skladu z individualnim razgovorom z direktorjem družbe, glede na dosedanje izkušnje in znanje
- Dnevne, tedenske in mesečne izzive
- Delo v teamu, ki se med seboj podpira in pomaga
- Možnost dodatnega izobraževanja
- Team buildingi in izobraževanja
Če se prepoznate na tem delovnem mestu in iščete nove izzive, poslovne priložnost ter karierno rast, vas vabimo, da pošljete prijavo z življenjepisom in spremnim pismom preko portala Deloglasnik do 10.10.2019.