Ali kot podjetje dovolj delate na vašem employer brandingu? Bi radi izvedeli, kaj si javnost misli o vas? Vas zanima, kaj si o vas misli določena skupina ljudi?
Kaj je employer branding?
Employer branding (blagovna znamka delodajalca) označuje strategijo in ukrepe, s katerimi podjetje oblikuje in ohranja svoj ugled kot zaželen delodajalec. Gre za aktivnosti, ki pomagajo pritegniti in obdržati talente, saj podjetje z njimi predstavlja svoje vrednote, kulturo, delovne pogoje ter priložnosti za razvoj zaposlenih. Employer branding vključuje vse, kar podjetje počne, da oblikuje pozitiven pogled potencialnih in trenutnih zaposlenih. To obsega med drugim prisotnost na spletu, dogodke in komunikacijo na družbenih omrežjih, kot tudi interno kulturo in zaposlitvene ugodnosti. Močan employer branding podjetjem zmanjšuje stroške zaposlovanja in povečuje stopnjo zadržanja zaposlenih.
Zakaj je employer branding pomemben?
Poročilo Employer Branding NOW 2024, ki ga je izvedel Universum, je zajelo mnenja več kot 800 vodilnih kadrovikov po vsem svetu. Poudarja, da kar 68 % vodilnih podjetij postavlja employer branding na prvo mesto. Največja podjetja temu namenijo povprečno 3,51 milijona evrov. S tem gradijo prepoznavnost svoje blagovne znamke in pridobivajo vpogled v svoj ugled na trgu, pri čemer uporabljajo metrike, kot so prepoznavnost blagovne znamke, socialne interakcije in primerjalne lestvice glede na konkurenčna podjetja. Takšne metrike podjetjem pomagajo razumeti, kako privlačna so v očeh potencialnih kandidatov, kar lahko prispeva k prilagajanju njihove strategije za pridobivanje in zadržanje talentov.
V Sloveniji podjetja še vedno relativno malo investirajo v employer branding v primerjavi z globalnimi trendi. Podjetja vlagajo predvsem v optimizacijo spletnih strani, uporabo družbenih omrežij za predstavitev delovne kulture in oglaševanje na zaposlitvenih portalih, kar jim omogoča dosego širšega občinstva.
Ključni cilj employer brandinga je doseči prepoznavnost in pozitivno zaznavo podjetja kot delodajalca. Da bi ugotovili, kako vas vidi javnost na podlagi vašega employer brandinga, se vključite v raziskavo, ki vam bo pomagala postati zaželen delodajalec.
Vira: employerbranding.news, universumglobal.com