Motivacijski govornik, glasbenik in strokovnjak za zaposlene Clint Pulver je na HR Days odpredaval eno najbolj impresivnih predavanj, ki je publiko pustilo brez besed in s širokim nasmehom na obrazu.
Biti "najboljši na svetu" - bodi ti!
V trenutku, ko se je na velikem platnu konferenčne dvorane hotela Lone v Rovinju pojavil lik tega motivacijskega govornika in profesionalnega bobnarja (in dobitnika nagrade Emmy!), Je bilo jasno, da nas čaka nekaj drugačnega in posebnega. Ta vtis se je še okrepil, ko smo za njegovim hrbtom videli set bobnov! Preden je občinstvo navdušil s svojimi glasbenimi sposobnostmi pa je delil zgodbo, ki je določila njegovo življenjsko in karierno pot.
Kot otrok je trdil, da je bil izredno nemiren, nenehno se je z rokami trkal po mizah in šolskih potrebščinah, zaradi česar se je z večino učiteljev znašel v neprijetnih situacijah. Z večino, razen z enim profesorjem. "Nekega dne, potem ko sem spet začel mahati z rokami po mizi, me je s strani povabil na pogovor. Mislil sem, da sem spet v težavah. Z drugimi besedami, verjel sem, da sem jaz problem, «pravi Clint. Vendar mi je profesor namesto še enega očitka, na katere je bil takrat že navajen, izročil komplet bobnov, češ da "nisem problem, ampak preprosto bobnar". To se je izkazalo za ključni trenutek v Clintovem življenju in dogodek, ki mu je pomagal razumeti, kako ljudje, ki ustvarjajo tako posebne 'trenutke', spreminjajo svet.
"Enako velja za voditelje," je dejal Clint. »Menedžerji in šefi, ki svojim zaposlenim uspejo ustvariti tako posebne trenutke, so tisti, ki resnično spreminjajo svet. Hkrati so to ljudje, ki iskreno ljubijo svoje delo, pa tudi sebe, torej različico sebe, medtem ko so v delovnem okolju «, trdi.
Povezanost ustvarja zvestobo
Med delom na knjigi "I love it here" se je pogovarjal s številnimi zaposlenimi v različnih podjetjih ter raziskoval poštene odgovore o tem: kako je delati v teh podjetjih? "Zaradi dejstva, da so me videli kot potencialnega sodelavca in ne kot osebo, ki je prišla k njim na razgovor, so bili zelo odprti. Konec koncev sem prišel do neizpodbitnega zaključka - ljudje, ki jim delo ni všeč, menijo, da šefi-vodje le uživajo v tem, da imajo pod sabo podrejene«. Delil je tudi dejstvo, da je kar 60 odstotkov odhodov iz podjetja iz razloga negativnega odnosa s šefom.
Status mentorja je nekaj, kar nikomur ni mogoče pripisati, vendar si ga je treba zaslužiti. »To dosežemo z resnično povezavo z zaposlenimi in vrnitvijo človečnosti v delovno okolje. Prav tako imajo vsi mentorji določene lastnosti. To so samozavest, verodostojnost, poštenost, skrb za zaposlene in doslednost.«
Po Clintonovih besedah obstajajo 4 vrste voditeljev-menedžerjev:
- »Prva je tako imenovana "daljinski menedžer", ki je nezainteresiran in ne zmore vzbuditi večjega sodelovanja zaposlenih.
- Druga vrsta menedžerjev, ki jih lahko srečamo, je "prijatelj". To so ljudje, ki želijo z vsemi gojiti dobre odnose, nikomur ne zamerijo in zato ne vodijo težkih pogovorov z zaposlenimi in po potrebi delijo kritike.
- Tretja vrsta menedžerja je popolno nasprotje 'prijatelja' tako imenovani 'nadzornik'. Kot že ime pove, gre za osebo, ki mora vse konce držati v svojih rokah in ki ne beži pred konfliktom. Kratkoročno tak pristop daje rezultate, dolgoročno pa je nevzdržen.
- Zadnja vrsta menedžerja je "mentor" in le nekateri spadajo v to kategorijo. Mentorji poslušajo svoje zaposlene in se zavzamejo za njih, prenesejo njihovo znanje in so pripravljeni pomagati, vendar se ne izogibajo konstruktivnim komentarjem, «pojasnjuje.
Ko gre za ohranjanje delavcev in privabljanje novih, kakovostnih kandidatov, ki bi obogatili naše poslovanje, Clint meni, da je osnovni predpogoj za to "vračanje človeštva v delovno okolje" in da je izredno pomembno, kako so se podjetja obnašala v času pandemije.
»Zaposleni so imeli dovolj časa za razmislek o tem, kako so jih delodajalci obravnavali v času krize in kako so se ob tem počutili. Zelo dobro se spomnijo, ali ste v težkih časih prepoznali njihovo kakovost in predano delo, jim dali podporo, zagotovili prilagodljivost pri delu in podobno ". Clint je tako ponovno poudaril in opozoril, da " brez prave povezave ne moremo ustvariti prave zvestobe ".
Na koncu je vsem članom v občinstvu svetoval, naj zaposlenim ob prvi priložnosti zastavijo tri ključna vprašanja:
Kaj lahko storim, da vas obdržim?
Kaj vas ovira pri uspehu pri delu?
Kaj lahko storim, da vas pripeljem do uspeha?
S tem je Clint zaključil predavanje, še enkrat v roke vzel bobnarske palice in občinstvo ponovno presenetil z 'glasom bobnov'.