Moje delo
Poslovanje vsakega delodajalca je tako pomembno kot je pomembna skrb za zaposlenega. Zato vam predstavljamo novo rubriko, ki obravnava samo vaše podjetje in nasvete, kako izboljšati svoje poslovanje. Tukaj je nekaj zanimivih in konkretnih nasvetov o tem, kako obnoviti zaupanje strank in kako zaslužiti denar na socialnih omrežjih ali internetu na splošno. Ponujamo vam zanimive informacije o tem, zakaj ste vredni zagona spletne trgovine. Svetujemo vam, kako nastopiti, če ste prišli v podjetje kot novi šef in kako naj se vaši novi zaposleni nanašajo na vas? Razložimo, zakaj je prednost deloholičar. Opozarjamo na prednosti te stavbe in odkrijemo, ali ste delodajalec, ki potrebuje team building? Če imate preveč dela, vam svetujemo, da najamete pomočnika in kako ga izberete. Prav tako svetujemo mladim delodajalcem ali zaposlenim, ki so pravkar postali nadrejeni, da imajo dostop do nove kariere. Delodajalci trpijo zaradi stresa na delovnem mestu - svetujemo vam, da se izogibate stresu in delate vaje, ki pomagajo pri preprečevanju stresa. Poskrbimo za vaše poslovanje in vam svetujemo, kako doseči vaše poslovne cilje v novem poslovnem letu, prav tako pa prinašamo zabavne vsebine, ki so praktične, kot je, kako biti leni in uspešni. Delodajalci se soočajo z vsakodnevnimi izzivi in pozabijo poskrbeti za svoje zdravje. Vzemite si nekaj časa zase. Hkrati analizirajte svoje poslovanje s sabo: ali ste dober šef?
-
Čas je, da se za vedno poslovimo od naveličanih fraz v zaposlitvenih oglasih
Fraze, kot so »stimulativno plačilo«, »spodbudno/prijetno delovno okolje« in »priložnost za razvoj«, ki o delovnem mestu ne razkrivajo preveč, so že dolgo prepovedane. Vaši potencialni zaposleni si želijo slišati ali prebrati bolj specifične informacije.
-
Sedem trikov za branje govorice telesa kot profesionalec
Študija, ki so jo izvedli na Univerzi v Kaliforniji, je pokazala, da le 7 odstotkov komunikacije temelji na besedah, 38 odstotkov na tonu glasu, preostalih 55 odstotkov pa na govorici telesa.
-
12 navad uspešnih šefov
Obstajajo nekatere navade in lastnosti, ki jih imajo vsi najvišji šefi.
-
Kako ostati motiviran na poti do cilja?
Pridejo dnevi, ko ste v službi nemotivirani in brez navdiha. A če želite imeti uspešno kariero, je dobro, da vsakič zberete čim več motivacije.
-
Za uspeh je ključna komunikacija!
V januarski anketi smo vas, bralce našega portala, spraševali, kako poslovno uspešni ste bili v letu 2023. V nadaljevanju lahko preverite, kaj je ključno, da boste letos zablesteli na poslovnem področju.
-
Akt o umetni inteligenci in vrline delavcev po mnenju ChatGPT-ja
V preteklem letu je bil v pripravi Akt o umetni inteligenci, uredba Evropske unije in s tem zavezujoča za vse države članice. Le ta bo veljala za prvi zakonodajni okvir na svetu, ki bo reguliral področje umetne inteligence.
-
Na poti do cilja: Pravilo 25/5, ki prinaša uspehe!
Upoštevajte nasvet enega najbogatejših ljudi na svetu!
-
Digitalizacija: Zakaj je pomembno uporabljati svetovni splet?
Vsi dobro vemo, da je razlog za uspeh in obstoj podjetja izključno ekonomski. Da pa je podjetje res uspešno, se moramo držati zastavljenih strategij, s katerimi dosegamo zastavljene cilje. Pri tem ne smemo pozabiti na marketinške pristope, ki bodo okrepili odnose z javnostmi.
-
Kako zgraditi uspešno blagovno znamko?
Javna podoba blagovne znamke se gradi na podlagi lastnih dejanj. Da boste v tem uspešni, vam predstavljamo sedem dejstev, ki jih morate vedeti o pomembnosti ugleda blagovne znamke.
-
Skrivnosti vodenja ekip na daljavo
V Sloveniji delo na daljavo do začetka pandemije ni bilo precej razširjeno. Način dela se je od takrat zelo spremenil, saj so številna podjetja tudi po koncu »lockdowna« nadaljevala z delom od doma ali pa ga le delno ohranila.