Načrtovanje kariere
Karierni razvoj je posebej pomemben za vsakega zaposlenega, zato smo oblikovali odsek, ki se preprosto imenuje: Moja kariera. Moja kariera prinaša številne nasvete o tem, kako upravljati svojo kariero in poudariti sebe kot kakovostnega zaposlenega in s tem uspešno poslovati. Tukaj je nekaj nasvetov o tem, kako se obnašati, ko pride k vam nov šef ali če si zaslužite pričakovano promocijo. Se želite ponovno kvalificirati, vendar ne veste v kaj - pomagali vam bomo. Naučimo vas, kako ljubiti delo, ki vam ni všeč, in kako se pogajati o dvigu ter kako vedeti, kdaj je pravi čas za vzpon in ali si ga zaslužite. V tem času je še posebej resno vprašanje odpuščanja, zato vam svetujemo, kako se pripraviti na odpuščanje in kako se spopasti z zmanjšanjem plač, hkrati pa vas tolažimo: če ste brezposelni, vam ni treba biti žalostni.
-
Od stroškov do investicij: Vloga HR pri doseganju poslovnih ciljev
V današnjem dinamičnem in konkurenčnem poslovnem okolju se vloga človeških virov spreminja iz tradicionalne »mehke« funkcije, ki se ukvarja z administracijo in zadovoljstvom zaposlenih, v ključnega strateškega partnerja, ki lahko pomembno prispeva k uspehu in rasti organizacije. Tehnološki razvoj, spremembe trga in vse večji pomen privabljanja in ohranjanja talentov izzivajo kadrovske strokovnjake, da upravičijo naložbe v svoje pobude in pokažejo, kako neposredno prispevajo k poslovnim ciljem.
-
Varno plačevanje: Kako se lahko prodaja poveča, če stranke menijo, da so njihova spletna plačila varna
Lastniki malih podjetij se pogosto vrtijo v začaranem krogu opravil in nenehno tekmujejo s časom. V neusmiljenem prizadevanju za učinkovitost in varnost nenehno iščejo poenostavljene in ekonomične rešitve, zlasti na področju obdelave plačil.
-
Odpoved in nova zaposlitev: Kako izkoristiti vmesni čas?
Pravkar ste zaključili z delom, ki ste ga dosedaj opravljali in čakate, da začnete z novim delom. To je lahko edinstvena priložnost za izpopolnjevanje novih izkušenj, da obogatite svoje spretnosti in razširite poklicno obzorje.
-
Kaj naredi šefa slabega in koliko ljudi nosi ta neprijeten naziv?
Ste že kdaj imeli groznega šefa? To je tisti šef, ki vam greni življenje. A kaj je ta oseba storila, da je pridobila takšen naziv?
-
Popolne službe za tiste, ki se izogibajo delu z ljudmi
Delovna okolja pogosto dajejo prednost socialnim veščinam in komunikaciji, kar lahko posebej pritiska na določene zaposlene, da se prilagodijo tem pričakovanjem. Dolgotrajna obdobja pretvarjanja med delovnim časom lahko prispevajo k težavam z duševnim zdravjem, vključno s stresom, tesnobo ali izgorelostjo. Poleg tega lahko nenehno glasno klepetanje in brnenje v pisarni zaradi družbenih interakcij v neposredni bližini povzroči senzorično preobremenitev introvertiranih delavcev.
-
Stavki, s katerimi dosežete uspeh pri delu
Prišel je trenutek, da jih začnete uporabljati.
-
Poletje, dopusti, vročina: Kako najti motivacijo za delo?
Motivacija se zmanjša, ko čutite, da ste v nečem spodleteli – predvsem v službi. Da bi izpolnili vaš zadani cilj pa je pomembno, da poskusite znova. Zato vam predstavljamo 6 korakov za povrnitev motivacije in povečanje produktivnosti tudi med poletjem, ko je vroče in čakate, da lahko greste na zaslužen dopust.
-
Kako do višje plače?
Če si želite višjo plačo za nedoločen čas, je tukaj nekaj nasvetov, kako jo lahko zahtevate na »pravilen način«.
-
Kalkulator za izračun plač
Na portalu Deloglasnik je na voljo kalkulator za informativni izračun plače.
-
Sedem trikov za branje govorice telesa kot profesionalec
Študija, ki so jo izvedli na Univerzi v Kaliforniji, je pokazala, da le 7 odstotkov komunikacije temelji na besedah, 38 odstotkov na tonu glasu, preostalih 55 odstotkov pa na govorici telesa.