Ameriško multinacionalno tehnološko podjetje Apple je pred kratkim ustvarilo veliko razburjenja z napovedjo novega iPhone 11. iPhone 11 je telefon, katerega kampanja se je osredotočila predvsem na promoviranje izjemne kakovosti kamere, katera vključuje tudi tako imenovano funkcijo “Slofie”.
Apple je za ljubitelje/uporabnike njihovih naprav ustvaril novo funkcijo/trend “Slofie” tako, da je združil 'selfie' in 'snemanje v počasnem gibanju' - na kratko upočasnjeni selfie. Sprednja kamera novega iPhone 11 lahko namreč snema s hitrostjo 120 sličic na sekundo, kar ob upočasnitvi omogoča močan in kvaliteten učinek počasnega gibanja.
Na podlagi pričakovane uspešnosti in globalnih razsežnosti “Slofi-ja” je Apple je v septembru 2019 vložilo prijavo za registracijo (zavarovanje) blagovne znamke “Slofie”.
Če bo Applu blagovna znamka “Slofie” odobrena, bo to pomenilo, da bo Apple pridobil popoln nadzor nad uporabo in trženjem besede “Slofie”(vir).
Vendar naj vas kot morebitnega uporabnika “Slofie-ja ob potencialnem zavarovanju blagovne znamke, nič ne skrbi (za vas to ne bo imelo bistvenih posledic). Razlog Appla za zavarovanje blagovne znamke “Slofie” naj bi namreč bolj kot omejevanje popularne uporabe te povsem na novo izmišljene besede bolj v preprečevanju drugim podjetjem, da bi izdelovali aplikacije za fotoaparate z imenom (funkcijo) “Slofie” (vir).
Morebitna odobrena registracija blagovne znamke “Slofie” pod podjetjem Apple tako ne bo pomenila, da v prihodnosti na svoji želeni mobilni napravi, ki ne bi bila Apple, ne boste smeli uporabljati počasnih videoposnetkov (vir).