Ste se kdaj vprašali, kaj čutijo trenutni in potencialno bodoči zaposleni glede vašega podjetja?
Odgovor ste skriva v raziskavi in analizi. Pomembno je, da kot delodajalec razumete, kako vas trg vidi in kako se promovirate. Zato morate biti jasni v komuniciranju tega, kar ponujate vašim zaposlenim in bodočim sodelavcem.
Bodite privlačni za ljudi, ki jih želite zaposliti in obdržati
Medtem ko vsa podjetja stremijo k zagotavljanju odlične uporabniške izkušnje, je pomembno vedeti, da je blagovna znamka delodajalca prav tako temeljnega pomena za uspeh podjetja, saj kandidati z njo dobijo predstavo o tem, kako je delati v vašem podjetju. Prav tako pa imajo vaše stranke predstavo o tem, kako je uporabljati vaše izdelke ali storitve.
Ljudem, ki jih želite zaposliti ali zadržati, morate biti privlačni, saj je to ključnega pomena za pridobitev vrhunskih talentov in zadrževanje le-teh v podjetju. Temu vedno sledi izboljševanje produktivnosti in uspešnosti ter razvijanje pozitivne podjetniške podobe. Na koncu pripomore k dolgoročnemu uspehu in rasti podjetja.
Uspeli boste, ko vzpostavite osebno povezavo
Ni več dovolj, da oglašujete prosto delovno mesto in upate, da se bodo primerni kandidati nanj prijavili. Podjetja morajo dokazati, da so dobri delodajalci in zato morajo imeti uspešno blagovno znamko delodajalca kot trajno prioriteto.
Raziskave prepoznavnosti blagovne znamke delodajalca so ključno orodje za spremljanje uspeha in odkrivanje potrebnih prilagoditev za izboljšanje položaja zaželenega delodajalca.
Zdaj ko veste, zakaj je zavedanje blagovne znamke tako pomembno za delodajalca, naročite raziskavo na delodajalec.com in ugotovite, kako širša javnost dojema vašo blagovno znamko!