Vsi direktorji prihajajo iz različnih okolij in na različne načine vodijo razna podjetja. Glede na pogovore z delodajalci, najuspešnejši delavci počnejo štiri stvari, s katerimi preoblikujejo sebe in podjetje ter na takšen način stopajo proti vedno višjemu položaju.
Prevzamejo zadolžitve, ki si jih nihče drug ne želi
Leta 2013 je Robert Sanchez postal izvršni direktor Ryder System-a, več milijard dolarjev vrednega transportnega podjetja. Gospod Sanchez, ki je v podjetju že skoraj 30 let, uspeh pripisuje svojemu navdušenju nad sodelovanjem pri različnih projektih, tudi če so bili zunaj njegove službe. S tem se je vedno razlikoval od svojih kolegov.
»Vedno sem prevzemal nove naloge. Znan sem postal kot reševalec problemov, odpiralo se mi je vse več možnosti za karierno napredovanje,« pravi.
Učijo se in uporabljajo spoznanja drugih področij
Generalni direktor Whole Foods, John McKee, se strinja, da je radovednost dragocena lastnost. Čeprav se to ne nanaša neposredno na njegovo panogo, pravi, da se skuša učiti iz vsake situacije ali vsake osebe, ki jo sreča.
Razvijajo svoje sposobnosti poslušanja
Večina delodajalcev je izjavila tudi, da je veščina sodelovanja med zaposlenimi ena najbolj zaželenih. Toda uspešno sodelovanje je nemogoče, če vsi udeleženi ne znajo aktivno poslušati.
Namesto da bi samo predstavili problem, se domislijo tudi rešitve
Vsak direktor je že doživel ta scenarij - zaposleni pridejo k njim s težavo in vprašajo, kako jo rešiti. Ne bodi taka oseba. Voditelji spoštujejo rešitve. Namesto da samo predstavite težave, recite:
»Imam to težavo, vendar sem o njej razmišljal in tukaj je tisto, kar mislim, da lahko storimo, da jo rešimo.«
Ko boste prevzeli med ostalimi zaposlenimi nezaželene naloge, se razgledano učili tudi na drugih področjih in vadili aktivno poslušanje, boste boljši in hitrejši pri reševanju problemov. Posledično boste postali uspešni delavci, ki jih delodajalci potrebujejo.
vir: kajgana.com