V prejšnjem tednu, od 22.-23. septembra je potekala 9. konferenca HR Days. Deloglasnik vam v nadaljevanju predstavlja ekskluzivno vsebino - ključne modrosti - največjega srečanja HR strokovnjakov HR Days. Na prvem dnevu konference, so naši udeleženci spoznali, da brez 'iskrene povezave ne moremo računati na zvestobo naših zaposlenih, kaj pa je bilo glavno sporočilo drugega dneva konference?
Pohvalite svoje delavce
Uvodno predavanje na temo "Dobro počutje zaposlenih - ali je vredno vlagati in v kaj?" je vodila Ivana Štulić, svetovalka, trenerka in strokovnjakinja s področja pozitivne psihologije, ki je povedala, da se številna podjetja še vedno sprašujejo, ali je vredno vlagati v dobro počutje zaposlenih.
"Najpreprostejši odgovor bi bil - ja, vredno je vlagati v dobrobit zaposlenih, ključno pa je vedeti, v kaj bomo vložili svoj denar, čas in sredstva," poudarja Ivana in dodaja, da dobro počutje vključuje številne stvari.
"Gre za kombinacijo različnih dejavnikov in pobud. Vključuje usposabljanje in izobraževanje, delo za povečanje plač in izboljšanje delovnih pogojev, ravnovesje med poklicnim in zasebnim življenjem, psihološko podporo, redne zdravniške preglede in splošno zdravstveno varstvo zaposlenih - ključnega pomena je, da prepoznate kaj je pomembno za vaše zaposlene, da bodo zadovoljni s tem, kar počnete zanje!
Po številnih raziskavah je ena ključnih stvari, ki kronično manjka v našem delovnem okolju – POHVALA!
»Delajte na pohvalah… Neverjetno je, da še vedno obstajajo številne organizacije, ki niso razvile kulture prepoznavanja in poudarjanja kakovostnega dela, kar ima velik vpliv na zadovoljstvo zaposlenih. Delavci, katerih prizadevanja niso prepoznana in pohvaljena, imajo v naslednjem letu trikrat večjo verjetnost, da bodo zapustili podjetje, kot tisti, ki jim priznajo dosežke, «opozarja Ivana.
Zaposleni želijo "pripadati"
Sledilo je predavanje Virginie Colurcio, podpredsednice EMEA za ljudi in kulturo pri Prologisu: »Korporativna kultura je skupek prepričanj, morale in vrednot, ki jih ima določena organizacija. Ne sme biti statična, ampak se mora nenehno spreminjati in razvijati. O tem se je treba pogovoriti in razmisliti v sodelovanju z našimi zaposlenimi. " Vloga HR oddelka je, da "hkrati ustvarja in ščiti organizacijske kulture," zaključuje Virginia.
Tekom diskusije na okrogli mizi pa je prevladalo prepričanje, da delo od doma ne bo šlo nikamor. Mogoče pa je ravno to ena izmed ključnih želja vaših zaposlenih za dobro počutje? Zato ne pozabite - spoznajte kaj so želje vaših zaposlenih in dober poslovni uspeh vam ne bo ušel!