Deloglasnik - Direktiva EU o preglednosti plačil: Kako začeti, premagati ovire in se učiti iz izkušenj
deli
Tweet
deli
Pošlji prijatelju

Direktiva EU o preglednosti plačil: Kako začeti, premagati ovire in se učiti iz izkušenj

Moje delo

  • Kako s pripovedovanjem zgodb zgraditi osebno blagovno znamko? Kako s pripovedovanjem zgodb zgraditi osebno blagovno znamko?

    V morju podobnih strokovnjakov, izdelkov in storitev vam pripovedovanje zgodb pomaga ustvariti čustveno povezavo z drugimi in izstopati v poslovnem svetu.

  • Kako zaznati pasti prehitre poslovne rasti Kako zaznati pasti prehitre poslovne rasti

    Uspešna podjetja bodo rasla na mesečni, četrtletni in letni ravni, pravi vodja pa bo razmišljal več korakov naprej in bo rast rad sprejel.

  • Od stroškov do investicij: Vloga HR pri doseganju poslovnih ciljev Od stroškov do investicij: Vloga HR pri doseganju poslovnih ciljev

    V današnjem dinamičnem in konkurenčnem poslovnem okolju se vloga človeških virov spreminja iz tradicionalne »mehke« funkcije, ki se ukvarja z administracijo in zadovoljstvom zaposlenih, v ključnega strateškega partnerja, ki lahko pomembno prispeva k uspehu in rasti organizacije. Tehnološki razvoj, spremembe trga in vse večji pomen privabljanja in ohranjanja talentov izzivajo kadrovske strokovnjake, da upravičijo naložbe v svoje pobude in pokažejo, kako neposredno prispevajo k poslovnim ciljem.

  • Kakšno je vaše podjetje v očeh javnosti? Kakšno je vaše podjetje v očeh javnosti?

    Ali kot podjetje dovolj delate na vašem employer brandingu? Bi radi izvedeli, kaj si javnost misli o vas? Vas zanima, kaj si o vas misli določena skupina ljudi?

  • Ste že pripravili proračun za naslednje leto? Ste že pripravili proračun za naslednje leto?

    V nadaljevanju vam predstavljamo šest ključnih elementov proračuna za podjetje.

Deloglasnik.si uporablja piškotke, (ang. cookies) da bi vam nudil boljšo uporabniško izkušnjo. Z nadaljevanjem ogleda strani se strinjate z uporabo piškotkov. Preberite več o tem tukaj