Nenačrtovani ali neželeni odhodi zaposlenih, predvsem tistih najbolje kvalificiranih, lahko ogrozijo naše poslovanje. Na 12. konferenci HR Days boste izvedeli, kako zaposliti kandidate, ki se bodo popolnoma ujeli z vašo ekipo. In ki bodo v njej ostali kljub morebitnim "nemoralnim ponudbam".
Predpostavka je, da se vsaj 30 odstotkov vseh izdelkov, kupljenih na spletu, vrne pošiljatelju. Nič hudega, kajne? Ljudje si pogosto premislijo, izdelek preprosto vrnejo, trgovec pa ga lahko kasneje ponovno proda.
Žal se s podobnimi odstotki 'borimo' tudi v pisanem kadrovskem svetu, to vedo vsi, odgovorni za selekcijske procese, torej zaposlovanje. . Le da gre tukaj za odhod ljudi, ne pa za vračanje izdelkov.
Po podatkih, objavljenih na strani BambooHR.com, je kar 31 odstotkov zaposlenih v svoji karieri dalo odpoved v šestih mesecih po zaposlitvi. Glede na to, da lahko neželeni odhod zaposlenega podjetje stane do 4 (!) letne plače delavca, ki je odšel, je jasno, kako pomembno je najti prave in skrbeti zanje.
V okviru prihajajoče konference HR Days, ki bo 8. in 9. maja v Rovinju združila HR skupnost iz celotne regije, smo se odločili, da se tega perečega izziva lotimo na celovit način, z učenjem na podlagi resničnih izkušenj ter spoznavanjem praktičnih in uporabnih rešitev.
Zaposlitev tistih, 'ki bodo ostali'...
Pri tem nam bo pomagala dr. Maggi Evans. Izjemna avtorica, poslovna svetovalka in komunikologinja, bo v Rovinju opravila 'dvojno delo'.
S svojim predavanjem Transforming Underachievers & Getting Everyone on the Pitch ("Transformacija podpovprečnih in vključevanje vseh na igrišče") bo odprla vrata, za katerimi se skriva odgovor na vprašanje "Kako prebuditi skrite talente in zaposlenim povrniti motivacijo?«.
Na drugi strani pa bo delavnica Driving profit and above predictive validity in recrutment ("Povečanje dobička in povečanje napovedne veljavnosti pri zaposlovanju" ) pod njenim vodstvom poudarila zaposlovanje kandidatov, ki bodo blesteli v vaši ekipi. In v njej ostali.
Delavnica bo trajala dve uri, poudarek pa bo na študiji primera - zgodba ene izmed strank dr. Evans, ki v prodaji ni mogla zaposliti ljudi, ki bi bili uspešni in/ali ostali v podjetju.
S podporo in nasveti dr. Evans ter izmenjavo mnenj z drugimi udeleženci delavnice boste našli odgovore na naslednja vprašanja:
1. Kako zares razumeti problem in prepoznati priložnosti?
V tem primeru je stranka ugotovila, da njen postopek zaposlovanja pri prodaji ne deluje. Izbrali so ljudi, ki bodisi niso bili uspešni ali pa niso ostali dolgo. To jim je povzročilo stroške. Ugotovili so tudi, da najboljši prodajni zastopniki z dolgoletnimi izkušnjami pomembno prispevajo k skupnim prihodkom podjetja. Zato so želeli izboljšati izbiro odličnih prodajnih predstavnikov, ki bi ostali.
2. Kako izgleda odličnost?
Naslednji korak je bil razumeti, kaj naredi razliko – kakšne so veščine, izkušnje, motivacija in izkušnje vrhunskih izvajalcev? Kaj je pri teh ljudeh drugače v primerjavi z manj uspešnimi ljudmi? Pojavili so se presenetljivi rezultati, ki so pokazali, zakaj prejšnji pristopi niso delovali.
3. Ali lahko dosledno izbiramo odlične ljudi?
Dr. Evans je razvila celovit pristop zaposlovanja s ciljem povečanja napovedne veljavnosti. To je vključevalo intervjuje, psihometrijo in vzorce dela.
4. Na kakšne načine lahko dostopamo do novih talentov?
Z jasnim razumevanjem resničnih razlik med kandidati bomo lahko ugotovili, na katerih mestih bi lahko našli ustrezne kandidate. To je odprlo nova mesta za iskanje talentov, s čimer se je skupina razširila na tiste z izkušnjami v tem sektorju (v tem primeru dajanje večjega poudarka ljudem, ki se hitro učijo).
5. Kako implementirati, ukoreniniti in izpopolniti?
Zadnja faza bo namenjena usposabljanju, komunikaciji, implementaciji in zbiranju povratnih informacij (s strani podjetja, kandidatov in kadrovske ekipe). Podatke bomo uporabili za spremljanje vpliva in izboljšanje našega pristopa.
Ne zamudite priložnosti, da izboljšate svoje prakse upravljanja človeških virov. Pridružite se nam 8. in 9. maja v Rovinju, na 12. HR Days konferenci. Bodite z največjimi!