Kako lahko svoje stranke še dodatno pritegnete k svojim izdelkom oz. storitvam? Izkoristite trenutni jesenski duh oz. prihajajočo noč čarovnic!
Seveda razumemo, da se »zabavna« oz. »strašljiva« tematika mogoče ne sklada čisto z vsakim poslovnim načrtom; vseeno ne zamudite priložnosti in preverite kaj od predlaganega bi najbolje ustrezalo vaši poslovni viziji; mogoče pa vam prav pride prav vsaj ena od naših idej.
Žal pa se bodo naši zabavni predlogi morali bolj kot ne fokusirati na spletno ponudbo, saj je pred vsako zabavo pomembnejše zdravje; v našem primeru omejevanje COVID-19 virusa. Pa začnimo:
1. Dekoracija :Podjetja, katerih vrata ostajajo odprta, se lahko pozabavate z nakupom zabavne Oktobrske dekoracije. Nič pa naj vas ne ustavi, da bi okrasili tudi svoje spletne strani: dodajte kakšno zabavno animacijo, nekaj oranžne barve, bučo ali dve in vaša spletna stran bo popolnoma v stili z Nočjo čarovnic. Svoje stranke lahko presenetite tudi z zamenjavo ozadja na Facebook strani; tudi preprosta in hitra objava slike buče na Instagramu lahko vaše stranke opomni na vaše izdelke.
2. Omejena ponudba izdelkov za Noč čarovnic: To je seveda nekoliko lažje za restavracije ali kavarne, ki lahko svojo redno ponudbo hrane in pijače brez večjih investicij prilagodite ravno do te mere, da svojim strankam ponudite pravo Oktobrsko izkušnjo Noči čarovnic. Kaj pa bi lahko bil vaš »poseben oktobrski izdelek« podjetja?
3. Posebna znižanja za Noč čarovnic: Povezava posebnih ponudb znižanj s praznikom je odlična možnost za učinkovito promocijo vašega podjetja. Oglašujete jih lahko na spletni strani, po socialnih omrežjih ali pa pošljete dobri stari letak.
4. Organizirajte Noč čarovnic tekmovanje: V okviru trenutnih razmerij bo moralo biti tekmovanje prestavljeno v virtualno obliko. Ampak nič ne de. Izmislite si lahko najrazličnejša tekmovanja, od katerih je seveda najbolj očitna: »tekmovanje za najbolj strašno masko« ali pa »tekmovanje za najboljše izrezljano bučo«. Tekmovalce lahko spodbudite, da z vami delijo svojo sliko in se potegujejo za neke vrste nagrado ali popust, po vaši izbiri.
Ne pozabite vključiti navodil za svoje sledilce: da svojo objavo delijo na socialnih omrežjih, označijo prijatelje, uporabijo # vašega podjetja, itd. Tovrstna promocija se lahko izkaže za zelo profitno investicijo, pridobili boste nove stranke, obstoječe pa razveselili z zabavno igro.
V kolikor se boste zadeve lotili nekoliko bolj resno najamete tudi katere izmed slovenskih Instagram influencerjev in si še dodatno razširite marketinški doseg.
5. Mail posebne ponudbe za Noč čarovnic: Strankam, ki so registriranje na vaši spletni strani in so seveda podale soglasje za prejemanje oglaševanja/ponudbe vašega podjetja lahko presenetite z posebnim oktobrskim mailom na temo Noči čarovnic, ki bo vseboval povabilo k ogledu vaših izdelkov, sodelovanju k nagradni igri, uporabi posebnega kupona s popustom, itd. Poskrbite, da bo mail tudi vizualno lep in skladen s temo promocije.