Deloglasnik.si - V čakanju odgovora o izbiri kandidata
Podijeli
Tweet
Podijeli
Pošalji prijatelju

V čakanju odgovora o izbiri kandidata

Odabir zaposlenika

  • Zakaj kandidate navdušiti z zgodbami svojih zaposlenih? Zakaj kandidate navdušiti z zgodbami svojih zaposlenih?

    Zgodbe zaposlenih nudijo edinstven vpogled v kulturo podjetja in ustvarjajo čustveno povezavo, ki traja. Ta pristop k trženju zaposlovanja ne zagotavlja le večje prepoznavnosti blagovne znamke, ampak tudi povečuje verjetnost, da bodo talentirani posamezniki prišli in ostali.

  • Kako izpeljati dober razgovor za službo Kako izpeljati dober razgovor za službo

    Po tem, ko kandidat napiše dober življenjepis, vanj vključi vse pomembne podatke, je naloga delodajalca, da izbrane kandidate povabi na razgovor. Tudi na tega se je potrebno pripraviti. Več v nadaljevanju.

  • 5 znakov, da ima kandidat velik potencial 5 znakov, da ima kandidat velik potencial

    Na katere lastnosti morate bit pozorni pri pregledovanju življenjepisov kandidatov navaja Vivian Giang, višja urednica poslovnega oddelka pri The New York Timesu, na svojem blogu. Preverimo, kaj svetuje.

  • 22 vprašanj, ki jih ne smete postaviti na razgovoru za delo 22 vprašanj, ki jih ne smete postaviti na razgovoru za delo

    Povabljeni ste na razgovor, udeležite se ga dobro pripravljeni, a se nato smer pogovora obrne v drugo smer. Vaš potencialni bodoči delodajalec vas vpraša, ali imate kakšno vprašanje zanj.

  • Zaposliti moškega ali žensko?! Zaposliti moškega ali žensko?!

    V duhu praznika vseh žensk, ki smo ga praznovali v petek, in današnjega dneva mučenikov, se sprašujemo, kateri ima prednost pri zaposlitvi. Če sta torej moški in ženska v službi preveč kvalificirana in izjemna, je vprašanje, koga zaposliti? Ali obstajajo razlike med spoloma, ko gre za zvestobo?

  • Kakšen je idealen delavec? Kakšen je idealen delavec?

    Vsi direktorji prihajajo iz različnih okolij in na različne načine vodijo razna podjetja. Glede na pogovore z delodajalci, najuspešnejši delavci počnejo štiri stvari, s katerimi preoblikujejo sebe in podjetje ter na takšen način stopajo proti vedno višjemu položaju.