Deloglasnik.si - Vodja ekipe v klicnem centru (m/ž) - Ljubljana - mimovrste d.o.o.
Podijeli
Tweet
Podijeli
Pošalji prijatelju

Vodja ekipe v klicnem centru (m/ž)

Ljubljana

Rok prijave:

  • mimovrste d.o.o.

Pridruži se ekipi Mimovrste=)
in razvijaj svojo kariero v skupini Allegro!

Spletna trgovina mimovrste=) je nastala leta 2002 kot uresničitev ideje, da bi kupcem omogočili prijazen, kakovosten, udoben in ugoden spletni nakup. Od pomladi 2022 je Mimovrste del e-commerce skupine Allegro Group - platforme za e-trgovanje za evropske potrošnike in trgovce. Allegro je najbolj priljubljena nakupovalna platforma na Poljskem in je največji akter v e-trgovini evropskega izvora, ki beleži hitro rast.

Naše poslanstvo je ponuditi najboljšo nakupovalno izkušnjo strankam in odlične poslovne priložnosti trgovcem. Osredotočeni smo na njihove potrebe, kar nas navdihuje pri ustvarjanju inovativnih rešitev, v katerih se združita posel in tehnologija.

Da bo uporabniška izkušnja naših strank še boljša, z začetkom naslednjega leta širimo svojo CX ekipo in medse vabimo izkušenega in dinamičnega vodjo ekipe v klicnem centru (Customer Experience Leader / Vodja ekipe izkušenj strank), ki bo prevzel/a vodenje ene izmed naših ekip v Sloveniji.

Imel/a boš ključno vlogo pri zagotavljanju odlične uporabniške izkušnje, učinkovitem delovanju klicnega centra in doseganju ciljev podjetja.

Če si pripravljen/a sprejemati dinamične izzive, se učiti novih veščin v mednarodnem okolju in postati del podporne ekipe, te želimo v naši ekipi! Stopi na naslednjo stopnico svoje kariere z nami.

Vodja ekipe v klicnem centru (m/ž)

Tvoje glavne odgovornosti:

  • nadzor operativnega dela specialistov v klicnem centru
  • skrb za razpored in organizacijo dela sodelavcev
  • uvajanje novih sodelavcev v delo (onboarding)
  • sodelovanje pri uvedbi novih tehnologij in procesov dela
  • spremljanje statistik in predlaganje ukrepov za izboljšave
  • občasna komunikacija s strankami preko telefona in e-pošte

Za uspešno opravljanje delovnega mesta potrebuješ

  • tekoče znanje slovenskega in hrvaškega jezika ter napredno znanje angleškega jezika (pisno in ustno)
  • dokazane vodstvene izkušnje (vsaj 1–2 leti) z uspešnim vodenjem ekip, po možnosti v klicnem centru ali na področju uporabniške izkušnje
  • močne veščine na področju komuniciranja, podajanja povratne informacije in reševanja konfliktov
  • izkušnje na področju dela s strankami in zagotavljanja visoke kakovosti storitev
  • sposobnost analitičnega mišljenja in učinkovitega reševanja izzivov

Kaj ponujamo

  • zaposlitev za nedoločen čas s poskusno dobo 6 mesecev
  • občasno delo od doma (3/2), da ohraniš fleksibilnost
  • 1-tedenski onboarding v tujini ter mentorstvo s strani sodelavcev iz tujine (Poljska, Češka) + občasne službene poti v tujino
  • konkurenčno plačilo, ki bo nagradilo tvoje delo
  • delo v sproščenem in motiviranem kolektivu, kjer se boš počutil/a kot doma
  • možnost kariernega napredovanja in priložnost za pridobivanje obsežnega novega znanja
  • v naši skupni kuhinji te vedno čaka odlična kava, večkrat pa se nam pridružijo tudi kosmati prijatelji, saj smo pet-friendly podjetje

Ob prijavi pošlji svoj življenjepis v angleškem jeziku, saj bo del izbirnega postopka potekal tudi v angleščini.

Zaposleni pravimo, da je #goodtobehere :)

Prijavi se na oglas
Pošalji prijatelju Isprintaj

Usporedi svoju placu

Saznaj plaću za željenu poziciju prema svojim kvalifikacijama!

Da, zanima me

Niste pronašli posao koji Vas interesira?

Niste pronašli posao koji Vas interesira?

Neispravna email adresa

Unosom i slanjem email adrese potvrđujem da želim primati obavijesti o svakom novom oglasu za pozicije prema mojim interesima na portalu MojPosao.