Deloglasnik - Kako postati prva izbira za zaposlene in stranke prihodnosti?
Share
Tweet
Share
Send to friend

Kako postati prva izbira za zaposlene in stranke prihodnosti?

Business news

  • Kako obvladovati zaposlovanje na trgu, ki mu primanjkuje talentov? Kako obvladovati zaposlovanje na trgu, ki mu primanjkuje talentov?

    Profesor, govornik, svetovalec in avtor, Armin Trost, bo svoje znanje z vami delil na 13. HR Days konferenci, ki bo od 6. do 8. maja v Rovinju.

  • Kako pogumno pristopiti k spremembam? Kako pogumno pristopiti k spremembam?

    Cyriel Kortleven, strokovnjak za spremembo miselnosti, že več kot 20 let navdihuje organizacije, kot so IKEA, NASA in Unilever, da pristopijo k spremembam s pogumom, samozavestjo in navdušenjem. Pri svojem delu dnevno sodeluje s kadrovskimi strokovnjaki, da jim zagotovi sveže poglede, pragmatična orodja in dozo energije za zmanjšanje odpora zaposlenih do pobud za spremembe v organizaciji.

  • Od direktive do prakse: Obvladovanje preglednosti plačil v vašem podjetju Od direktive do prakse: Obvladovanje preglednosti plačil v vašem podjetju

    Anita Lettink je partnerka pri Strategic Management Center in ustanoviteljica HRTechRadar. Že več kot dvajset let je vodilna na področjih prihodnosti dela in nagrajevanja, kadrovske transformacije in najemanja zunanjih sodelavcev. Sodelovala je z nekaterimi največjimi svetovnimi organizacijami, da bi preoblikovala način dela, zagotovila prihodnost kadrovskih funkcij in storitev ter podprla najnovejše inovacije in tehnologije.

  • HR v retrospektivi: Kaj nas preteklost uči o prihodnjih izzivih? HR v retrospektivi: Kaj nas preteklost uči o prihodnjih izzivih?

    Inovativne kadrovske prakse imajo moč preoblikovati poslovanje in izboljšati delovno vzdušje.

  • Deloglasnik na Jesenskem stičišču v Kranjski Gori Deloglasnik na Jesenskem stičišču v Kranjski Gori

    Pri Deloglasniku smo se pretekli konec tedna udeležili dogodka Jesensko stičišče, ki ga je organizirala Slovenska kadrovska zveza.

We use cookies to enhance your experience. By continuing to visit this site you agree to our use of cookies. Learn more