Fraze, kot so »stimulativno plačilo«, »spodbudno/prijetno delovno okolje« in »priložnost za razvoj«, ki o delovnem mestu ne razkrivajo preveč, so že dolgo prepovedane. Vaši potencialni zaposleni si želijo slišati ali prebrati bolj specifične informacije.
Prepričani smo, da ste v oglasih, predvsem za kozmetiko, opazili, da se omenjajo statistični podatki: 76 % žensk je izjavilo, da jim je izdelek pomagal, 3 od 4 žensk so povedale, da je njihova koža svetlejša ...
Ali menite, da bi oddelki za trženje uporabili te podatke, če ne bi delovali na stranke?
Zakaj torej ne bi iste taktike poskusili v svojih zaposlitvenih oglasih? Namen zaposlitvenih oglasov je namreč, da poskušaš prodati svoje podjetje, tako kot kozmetična podjetja prodajajo svojo kremo.
Naslednjič v zaposlitvenem oglasu, namesto besedne zveze »prijetno zaposlitveno okolje«, poskusite zapisati stavek:
XY % zaposlenih bi naše podjetje priporočilo svojim prijateljem in družini! XY % zaposlenih meni, da so v podjetju dobre možnosti za razvoj in napredovanje, povprečna ocena medosebnih odnosov v našem podjetju je 3,5 od 4!
A da to lahko napišete, potrebujete podatke!
Če jih nimate, je čas, da se vključite v Pulser - raziskavo zadovoljstva zaposlenih.
Poleg prejemanja povratnih informacij vaših zaposlenih o realnem stanju v podjetju vam bodo ti podatki omogočili sporočanje relevantnih informacij v zaposlitvenih oglasih!
Tukaj preverite, kaj vse vam prinesejo poročila Pulser.
In ne pozabite, vaši zaposleni so vaši največji ambasadorji!