Javna podoba blagovne znamke se gradi na podlagi lastnih dejanj. Da boste v tem uspešni, vam predstavljamo sedem dejstev, ki jih morate vedeti o pomembnosti ugleda blagovne znamke.
Tudi potrošniki občutijo, kakšen je odnos med delodajalci in zaposlenimi v nekem podjetju. Kako ravnamo z delavci ima namreč lahko daljnosežne posledice za javno podobo podjetja. To pa posledično na trgu zviša ali zniža status lastne blagovne znamke.
Poslovna revija Forbes in LinkedIn navajata sledeče razloge, zakaj je pomembno poskrbeti za dober ugled blagovne znamke:
- Kar polovica stroškov zaposlovanja in usposabljanja se zmanjša, če ima podjetje odličen ugled.
- 55 % iskalcev zaposlitve opusti svojo prošnjo, ko naleti na negativne ocene o določenem delodajalcu.
- Kar 92 % zaposlenih bi raje delalo za podjetje z boljšim ugledom in zapustilo trenutno službo.
- Tri najpogostejše platforme za širjenje podobe dobrega delodajalca so
- spletne strani (69 %),
- portali (61 %) ter
- družbena omrežja (47 %).
- 59 % vodilnih zaposlovalcev na trgu dela vedno več vlaga v svojo blagovno znamko ->
- to vidi kot osnovo splošne kadrovske strategije podjetja.
- Ko so slišali za slabo ravnanje z zaposlenimi, je kar 64 % potrošnikov prenehalo kupovati storitve ali izdelke tega podjetja.
Te informacije vam lahko služijo za ozaveščanje o pomenu gradnje uspešne blagovne znamke in za začetek aktivnosti, ki vam bodo pomagale preprečiti omenjene situacije.