Deloglasnik - Kako zgraditi uspešno blagovno znamko?
Share
Tweet
Share
Send to friend

Kako zgraditi uspešno blagovno znamko?

Our work

  • Kako na delu manj uporabljati telefon? Kako na delu manj uporabljati telefon?

    Vsem je znano, da med delom preverjate svoj telefon, prejmete ogromno obvestil, nato izgubite koncentracijo in niste več tako produktivni, kot ste bili. Zaradi tega se ne smete sramovati, saj je to že skoraj vsak izkusil. Če bi pa radi želeli povrniti produktivnost in se izogni pasti, v katero vas spravlja telefon, preverite nasvete v nadaljevanju.

  • Kako si vzeti zadovoljiv dopust z delom na daljavo Kako si vzeti zadovoljiv dopust z delom na daljavo

    Smo približno na polovici poletja. Nekateri ste se z dopusta že vrnili, nekateri morda to prebirate na dopustu, nekateri pa ga še nestrpno pričakujete. Nekaterim dopust predstavlja zgolj in samo oddih, spet drugi pa na potovanju delate. Da bo delo na daljavo med dopustom čim bolj uspešno, po drugi strani pa da bo dopust predstavljaj tudi sprostitev, si preberite spodnje nasvete.

  • Dopust: Kdo naj vas nadomesti? Dopust: Kdo naj vas nadomesti?

    Poletje je čas, ko se na vašem delovnem mestu zaposleni in delodajalci izmenično ali kolektivno odpravljajo na dopust. Nekaterim bolj dišijo topli kraji, drugim potovanja, tretjim hlad in še marsikaj drugega. Delodajalci v takem primeru včasih ne vedo, koga za čas njihovega dopusta postaviti na svoje mesto, še posebej, ko je samozaposlen. V članku lahko preberete, kdo vse lahko vas ali vaše zaposlene nadomešča.

  • Ne veste, kako določiti plače v vašem podjetju? Ne veste, kako določiti plače v vašem podjetju?

    Ste delodajalec, pa ne veste, kako določiti plačo vaših zaposlenih? Imamo rešitev za vas!

  • Dve plati kovanca blagovne znamke delodajalca Dve plati kovanca blagovne znamke delodajalca

    Lahko zaposlenim nudite mizo za namizni tenis, sveže točeno pivo vsak petek ali pa organizirate team building vsako prvo soboto v mesecu. Ampak ali je to res nekaj, česar si vaši zaposleni in potencialni bodoči zaposleni želijo?

  • Čas je, da se za vedno poslovimo od naveličanih fraz v zaposlitvenih oglasih Čas je, da se za vedno poslovimo od naveličanih fraz v zaposlitvenih oglasih

    Fraze, kot so »stimulativno plačilo«, »spodbudno/prijetno delovno okolje« in »priložnost za razvoj«, ki o delovnem mestu ne razkrivajo preveč, so že dolgo prepovedane. Vaši potencialni zaposleni si želijo slišati ali prebrati bolj specifične informacije.

We use cookies to enhance your experience. By continuing to visit this site you agree to our use of cookies. Learn more