Deloglasnik - Kako zgraditi uspešno blagovno znamko?
Share
Tweet
Share
Send to friend

Kako zgraditi uspešno blagovno znamko?

Employers

  • Od direktive do prakse: Obvladovanje preglednosti plačil v vašem podjetju Od direktive do prakse: Obvladovanje preglednosti plačil v vašem podjetju

    Anita Lettink je partnerka pri Strategic Management Center in ustanoviteljica HRTechRadar. Že več kot dvajset let je vodilna na področjih prihodnosti dela in nagrajevanja, kadrovske transformacije in najemanja zunanjih sodelavcev. Sodelovala je z nekaterimi največjimi svetovnimi organizacijami, da bi preoblikovala način dela, zagotovila prihodnost kadrovskih funkcij in storitev ter podprla najnovejše inovacije in tehnologije.

  • HR v retrospektivi: Kaj nas preteklost uči o prihodnjih izzivih? HR v retrospektivi: Kaj nas preteklost uči o prihodnjih izzivih?

    Inovativne kadrovske prakse imajo moč preoblikovati poslovanje in izboljšati delovno vzdušje.

  • Direktiva EU o preglednosti plačil: Kako začeti, premagati ovire in se učiti iz izkušenj Direktiva EU o preglednosti plačil: Kako začeti, premagati ovire in se učiti iz izkušenj

    V današnjem svetu, kjer je enakost ključnega pomena, postaja EU uredba o preglednosti plačil vse pomembnejša. Ta nova pravila ne želijo le zmanjšati razlike v plačilu med moškimi in ženskami, ampak tudi opolnomočiti zaposlene, da bolje razumejo svojo pravico do poštenega plačila. Ker se podjetja soočajo z raznimi izzivi pri izvajanju te uredbe, to odpira vrata spremembam, ki oblikujejo prihodnost delovnih mest.

  • Deloglasnik na Jesenskem stičišču v Kranjski Gori Deloglasnik na Jesenskem stičišču v Kranjski Gori

    Pri Deloglasniku smo se pretekli konec tedna udeležili dogodka Jesensko stičišče, ki ga je organizirala Slovenska kadrovska zveza.

  • Od stroškov do investicij: Vloga HR pri doseganju poslovnih ciljev Od stroškov do investicij: Vloga HR pri doseganju poslovnih ciljev

    V današnjem dinamičnem in konkurenčnem poslovnem okolju se vloga človeških virov spreminja iz tradicionalne »mehke« funkcije, ki se ukvarja z administracijo in zadovoljstvom zaposlenih, v ključnega strateškega partnerja, ki lahko pomembno prispeva k uspehu in rasti organizacije. Tehnološki razvoj, spremembe trga in vse večji pomen privabljanja in ohranjanja talentov izzivajo kadrovske strokovnjake, da upravičijo naložbe v svoje pobude in pokažejo, kako neposredno prispevajo k poslovnim ciljem.

  • Naj bo zadovoljstvo zaposlenih na prvem mestu Naj bo zadovoljstvo zaposlenih na prvem mestu

    Pretekli mesec so skoraj vsi bralci našega portala aktivno iskali novo službo.

We use cookies to enhance your experience. By continuing to visit this site you agree to our use of cookies. Learn more