Za udeležbo na Regionalnem zaposlitvenem sejmu so iskalci zaposlitve potrebovali le pametni telefon ali računalnik z dostopom do interneta. Zaključil se je z več kot 40.000 prijavami na zaposlitvene oglase.
Regionalni zaposlitveni sejem, ki velja za edinstveni sejem v Evropi, je letos potekal med 17. in 21. oktobrom 2022 na preizkušeni spletni platformi. Z več kot 1150 oglasi za delo se je na virtualnih stojnicah predstavilo 150 delodajalcev iz Slovenije, Hrvaške, Srbije, Severne Makedonije ter Bosne in Hercegovine.
Sejem je že tradicionalno organiziral slovenski portal za zaposlovanje Deloglasnik, ki je v sodelovanju s partnerji iz regije: Moj-posao.net - Hrvaška, Poslovi Infostud - Srbija, MojPosao.ba - Bosna in Hercegovina in Vrabutovanje - Makedonija, potekal tretje leto zapored.
V petih dneh 24-urnega dostopa je sejem zabeležil 520.000 obiskov, na razpisana delovna mesta se je prijavilo približno 40.000 ljudi. Kar zadeva samo vsebino sejma in stojnice delodajalcev, pa so zabeležili kar 3.840.000 ogledov spletne strani.
Razstavljavce v Sloveniji je obiskalo okrog 12.000 obiskovalcev, le ti pa so dosegli preko 100 prijav na zaposlitvene oglase. Veliko število obiskovalcev virtualnega sejma je delodajalce kontaktiralo preko kanala za klepet in na tak način spoznalo bodoče potencialno delovno okolje.
Največ obiska sta pri nas dosegla Telekom in Jysk, na ravni celotnega sejma pa so največje število obiskovalcev imele virtualne stojnice podjetij Jysk, Kaufland in Metro.
V Sloveniji je bilo mogoče obiskati stojnice podjetij Cablex d.o.o., Alma Career d.o.o., Telekom Slovenija d.d., BONTA d.o.o., DPD d.o.o., HITPOOL d.o.o., JYSK trgovina d.o.o. ter VRBA d.o.o.
Letošnji obseg Regionalnega zaposlitvenega sejma kaže na to, da se sodoben proces zaposlovanja že dobro uveljavlja tako med delodajalci, kot tudi iskalci zaposlitve.