Če želite izkoristiti prednosti angažiranih zaposlenih, potem berite naprej. Z vami bomo delili modrosti kako lahko preprosto orodje kot je anketa za merjenje, Employee Net Promoter Score (eNPS) izboljša vase poslovanje. Zato smo na Deloglasniku vzpostavili Raziskavo o zadovoljstvu zaposlenih preko katere lahko delodajalci prejmejo Certifikat odličnosti dobrega delodajalca. Anketa vam omogoča, da skozi 9 kategorij ugotovite, v kolikšni meri so vaši zaposleni zadovoljni s segmenti, kot so organizacija dela, medosebni odnosi, poslovno komuniciranje itd. Rezultati vam bodo dali priložnost, da spoznate njihovo zvestobo in predanost delu. Anketa zajema vprašanja eNPS (Employee Net Promoter Score), ki temeljijo na neto promocijski oceni (NPS) za merjenje zvestobe zaposlenih. Poglejmo si kaj točno pomeni eNPS in zakaj se toliko podjetij odloča za to metodo raziskovanja zadovoljstva zaposlenih.
Kaj je Employee Net Promoter Score (eNPS)? eNPS je orodje za merjenje zadovoljstva na delovnem mestu, vključno s poglobljenim raziskovanjem, kaj motivira vašo ekipo, da opravlja svoje delo (več o eNPS kodi si lahko preberete v članku: Uspešna podjetja izvajajo raziskave zadovoljstva zaposlenih). Za svoje poslovanje jo uporabljajo tako majhna podjetja kakor največje multinacionalke. Zakaj? Poglejmo si skupaj:
1. eNPS je zelo enostaven sistem
Čeprav obstaja več prednosti za uporabo eNPS, mnoga podjetja cenijo preprostost Net Promoter sistema, ki temelji na ocenjevalni lestvici od 1-10. Ankete eNPS so uporabniku prijazne – zaposleni jih imajo radi ker so kratke in razumljive, podjetjem pa je všeč lahke obdelave rezultatov.
2. Zaposleni cenijo možnost, da izrazijo svoje mnenje
Ko zaposlene prosite za povratne informacije o uspešnosti vašega podjetja in ste na podlagi le teh tudi pripravljeni sprejeti ukrepe oz. spremembe znotraj podjetja - zaposleni vidijo, da podjetje ceni njihov prispevek. Prepričajte se, da lahko svojim zaposlenim zagotovite popolno anonimnost, tako, da lahko brez zadržkov in odkrito delijo povratne informacije.
3. Poveča se motivacija zaposlenih
Želite spodbuditi zavzetost med zaposlenimi? Začne se z vzpostavitvijo zaupanja, ki je ravno tako pomemben rezultat prizadevanj eNPS. Če sledite razpoloženju zaposlenih, lahko samozavestno sprejemate odločitve na podlagi tega, kaj zaposleni resnično iščejo in cenijo. To služi kot temelj za izgradnjo čustvene vezi, ki jo ima zaposleni do svojega delodajalca.
4. Poveča se produktivnost zaposlenih
Verjetno razmišljate, ali je res mogoče s tako preprosto metodo povratnih informacij motivirati zaposlene za boljšo kakovost dela? Vsekakor. Čeprav obstaja več dejavnikov, ki lahko prispevajo k angažiranosti zaposlenih, je občutek biti cenjen na delovnem mestu na samem vrhu.
5. Izkušnja strank se izboljša
Ni skrivnost, da je motivirani in produktivni zaposleni črpajo svojo voljo iz pozitivnih izkušenj strank. Širjenje kulture posluha glede zadovoljstva pri delu prinese zmago vsem – strankam, zaposlenim in podjetju.
6. Zmanjša se število odpovedi
Zamenjava vaših najbolj cenjenih zaposlenih je dolgotrajna in draga, lahko pa tudi škoduje celotni ekipi. Employee Net Promoter Score pogosto služi kot indikator zgodnjega opozorila, ali je vaš ključni talent zadovoljen ali ne. Če se poglobite v odgovore ankete, lahko ugotovite tudi razloge, zakaj so najboljši delavci morebiti nezadovoljni in kako jih lahko obdržite v podjetju.
7. Inovacije in tok idej
Pomembno je, da si vzamete čas in preberete vsak posamezen komentar, ki je bil deljen na odprto vprašanje »zakaj?«. Odprti odgovori so tisti, ki resnično pomagajo opredeliti prednostne naloge za izboljšanje zadovoljstva in zavzetosti zaposlenih. Izkoristite te dragocene informacije in si nenehno prizadevajte za izboljšave, ki so najpomembnejše za zaposlene.
8. Odkrivanje skritih težav
Employee Net Promoter Score omogoča natančno določanje težavnih točk v podjetju. Na primer, ali obstajajo posebni menedžerji, ki negativno vplivajo na ekipo? Ali obstajajo posebni oddelki, za katere se zdi, da imajo manj/več (ne)zadovoljnih zaposlenih? Z eNPS lahko odkrijete vse skrite težave, ki se dogajajo v ozadju vsakodnevnega poslovanja.
9. Okrepitev kulture podjetja
Če je vaša organizacija uspešno uvedla eNPS za odkrivanje temeljnih razlogov za zadovoljstvo zaposlenih in je sprejela potrebne ukrepe za njihovo odpravo, se bo to čutilo v celotnem podjetju. Pomembno je, da svoje zaposlene posluate in se resnično poglobite v njihove izkušnje.
10. Ugled podjetja
Samoumevno je, da ugled podjetja pomeni vse. Ko gre za zaposlovanje, se potencialni zaposleni obračajo na splet, da ocenijo, kakšnaa je delovna klima podjetja. Iskalci zaposlitve ne želijo delati v podjetjih, ki imajo nezadovoljne zaposlene zato bodo iskali dokaze o stanju zadovoljstva zaposlenih. Pomagajte jim pri iskanju - na svoji spletni strani boste lahko objavili rezultate Employee Net Promoter Score, ki temelji na vprašanju: "kako verjetno bi priporočili podjetje kot mesto za delo svojim bližnjim?". Naj postane vaša obstoječa baza zaposlenih del HR marketinga (vir).