Delo od doma v Studiu Moderna
Kot številna slovenska podjetja so tudi v Studiu Moderna zaradi izbruha Koronavirusa lani spomladi prešli na delo na daljavo. Več o prvih korakih Studia Moderna in vtisih prehoda na delo od doma si lahko preberete TUKAJ. Od tega pa je sedaj minilo že skoraj eno leto in podjetje nam je ponovno zaupalo o vtisih in organizaciji dela od doma.
Kot glavni element so izpostavili sledeče: "Potreba po vzpostavitvi drugačnega načina dela se je zgodila pravzaprav čez noč in sodobna tehnologija je igrala pomembno vlogo pri uspešnem soočanju z novimi pogoji."
Pri uspešnem prehodu na delo na daljavo sta bili ključni tako sodobna tehnologija in dobra komunikacija
Ob prehodu na delo na daljavo, so v Studiu Moderna svoje zaposlene med seboj hitro in učinkovito med povezali v okolje Microsoft 365, ter jim tako omogočili nemoteno nadaljevanje dela, sestankov in timsko sodelovanje zunaj pisarn.
»Pokrivamo 21 držav, kjer je skupaj z agenti okrog 7000 zaposlenih. Tehnologija nam je omogočila prehod na delo od doma v kratkem času in brez večjih težav,« so poudarili v Studiu Moderna.
S pomočjo tehnologije in IT strokovnjakov v podjetju so tudi več tisoč agentom uspešno in v kratkem času zagotovili, da so lahko namesto v klicnih centrih svoje delo začeli opravljati od doma, varno in učinkovito. Zdravstvena kriza je bila še dodatna spodbuda za podjetje, da je vložil v tehnološki razvoj in naredil preskok k načrtovani digitalni transformaciji.
Implementacija tehnologije za krepitev timskega sodelovanja
Pri delu od doma, spremenjenih delovnih okoliščinah in odsotnosti fizičnega stika, poleg tehnologije nepogrešljivo vlogo igra učinkovita in nenehna komunikacija. Podjetja se soočajo z izzivi, kako ponovno ustvariti vezi med zaposlenimi ne glede na to, od kod dela posameznik. Zato so ob prehodu na delo od doma v Studiu Moderna posebno pozornost posvetili usposabljanju vodij za vodenje ljudi na daljavo. Organizirali so več izobraževalnih in pogovornih dogodkov ter video komunikacij vodstva, preko katerih so zaposlene seznanjali z dogajanjem v podjetju in na trgu.
»Kar na lepem ni bilo več nikogar v pisarni, zato smo naše redne zajtrke idej prenesli v virtualni svet in delili dobre prakse, se pogovarjali o tem, kaj se dogaja na trgu, da so bili ljudje seznanjeni. Novičke smo iz mesečnikov spremenili v tedenske. S tem smo zaposlene še bolj povezali in zagotovili, da so se vsi zaposleni počutili kot del tima. Zaposleni so z veseljem sodelovali in izkazali visoko stopnjo angažiranosti- od zajtrkov idej do zajtrkov renoviranja - odziv je bil fenomenalen. Vpeljali smo tudi dogodek 'United Together in Covid-19 and Beyond', kjer smo delili zgodbe naših timov, posameznikov, izpostavili solidarnosti med zaposlenimi ter se pogovorili o načinih kako priskočiti na pomoč. Ker so se trgovine zaprle, so naši prodajalci ponekod pomagali internetnim timom, ki so imeli zaradi povečanega obsega spletnih naročil polne roke dela.«
Ta solidarnost, da smo bili tako enotni v času krize in se še bolj povezali, to je bilo neverjetno.«
Prednosti dela na daljavo in kako naprej po koncu epidemije?
Zaposleni v Studiu Moderna v večini pozdravljajo delo na daljavo in novo delovno rutino, ter ugotavljajo, da so doma lahko bolj produktivni. »Z delom od doma tudi prihraniš čas, ker ti ni potrebno na pot do službe in nazaj, prav tako pa je lažje usklajevati zasebne in službene obveznosti. Seveda je delo od doma v času epidemije lahko tudi svojevrsten izziv – posebno za starše s šoloobveznimi otroki.«
Tudi po koncu epidemije bodo v Studiu Moderna ohranili delo na daljavo. Prepričani so, da bo prihodnost dela vse bolj hibridna. Izbrali so hibridno obliko dela, kar pomeni, da bo posameznik nekaj dni v tednu delal v pisarni in nekaj dni doma. To jim omogoča tudi optimizacijo pisarniškega prostora, pojasnjujejo v Studiu Moderna.