(slika: JYSK Sloveni Facebook)
Jutri se začne veliki Regionalni zaposlitveni sejem, ki bo trajal od 7. do 14. oktobra 2020. Kot eno izmed večjih podjetij, kjer boste lahko iskali zaposlitev in spoznali zaposlene je podjetje JYSK.
Več o sejmu si lahko preberete, TUKAJ!
Zato vam dan pred začetkom zaposlitvenega sejma na kratko predstavljamo podjetje JYSK in njihove vrednote. To je odlična priprava za potencialni pogovor z JYSK, ki ga boste lahko imeli v času Regionalnega zaposlitvenega sejma.
Kako se JYSK sooča s ekonomskimi krizami in trenutno situacijo, ki jo je prinesla pandemija COVID-19?
V vsaki krizi doslej je JYSK vedno našel najboljši možni odgovor. Pripravljeni smo na jesen, naša prioriteta je, da ravnamo v skladu s predpisi. Po najboljših močeh si prizadevamo zaščititi in motivirati svoje zaposlene. Naš glavni cilj je zmanjšati stroške zato da bomo iz trenutne krize izstopili s čim manjšimi posledicami, za nas je najpomembnejše, da ohranimo vsa delovna mesta.
Trenutno JYSK Slovenija zaposluje 189 ljudi. To število se iz leta v leto povečuje, saj se še naprej pospešeno širimo in nenehno odpiramo nove trgovine. V tem težkem kriznem obdobju so kakršnikoli ukrepi, ki bi vplivali na zadovoljstvo zaposlenih za nas nesprejemljivi. Kot eden izmed naših strateških ciljev je, da preprečimo zmanjšanje števila zaposlenih.
Je res, da sta izobraževanje in razvoj del vašega vsakdana?
V našem podjetju je ena izmed najpomembnejših obljub zaposlenim: "Kadar rasteš ti, rastemo mi". Zato se vsaka zaposlitev v JYSK-u začne z uvodnim programom, ki predstavi podjetje, njegovo kulturo in njegove vrednote ter pričakovanja in naloge zaposlenih. Uvodni programi v podjetju JYSK trajajo od tri do šest mesecev, odvisno od delovnega mesta.
Zaposleni redno pridobivajo nova znanja preko JYSK E-learning tečajev, s katerimi se na zabaven način naučijo teoretičnih osnov o različnih temah. Poleg tega redno izvajamo praktična izobraževanja za vse zaposlene v trgovinah. Tako zagotavljamo njihovo strokovnost in usposobljenost. Poseben poudarek dajemo na prodajne veščine.
Kolegice in kolege, pri katerih opazimo dodatne ambicije, vključujemo v različne projekte in jim zagotavljamo posebej zasnovana izobraževanja. Tako postanejo uradni JYSK trenerji, JYSK zaposlovalci ali pa JYSK mentorji. Za vse vodje pa je zasnovan izobraževalni paket, ki vključuje učenje spretnosti predstavljanja, učenje veščin vodenja in učenje upravljanja z delovno učinkovitostjo zaposlenih.
Še posebej smo ponosni na naš JYSK razvojni program. Naš cilj je zapolnitev vodilnih mest z notranjimi napredovanji. Naši razvojni programi so zato oblikovani tako, da našim talentom preko dela z mentorji in obiskovanjem izobraževanj omogočajo napredovanje na višja delovna mesta.
Ponosni smo, da vsako leto raste število udeležencev v razvojnih programih, in da je za nami 6 generacij zaposlenih, ki so svojo kariero začeli kot prodajalci v trgovinah, danes pa so vodje, ki upravljajo s svojimi ekipami, nekateri med njimi tudi v vodstveni strukturi podjetja. Izobraževanje in razvoj sta del našega vsakdana, pridobljene veščine pa nam pomagajo pri razvoju tako v poslovnem kot v zasebnem življenju.
Lahko izpostavite eno izmed vrednot podjetja JYSK?
V JYSK-u smo zelo ponosni na močan tekmovalni in ekipni duh med zaposlenimi. Organiziramo interna tekmovanja, na katerih najboljše ekipe prejmejo nagrade, kot so bonusi in druženja v obliki potovanja ali večerje. Vsako leto imajo najboljše vodje trgovin priložnost osvojiti službeni avto za uporabo v poslovne in zasebne namene, vsi zaposleni v trgovini pa prejmejo bonuse, katerih višina je odvisna od rezultata, ki ga doseže celotna ekipa.
Kaj vas loči od drugih podjetij?
Od drugih podjetij nas ločuje tudi to, da dvakrat letno zapremo vse trgovine zaradi dveh velikih razlogov: JYSK Party in Family day.
Naše letne JYSK Party zabave se udeleži več kot 1.000 zaposlenih v Sloveniji in preostalih regijah. Tako lahko vsi skupaj proslavimo uspešen zaključek leta. Na drugi strani pa je Family day posvečen temu, da se lahko zaposleni podružimo skupaj s svojimi družinami in drugimi sodelavci.