PwC je podjetje, ki je v zadnjem desetletju investiralo v moderno in fleksibilno kulturo dela. Delavci imajo tako možnost, da delajo na način, ki najbolj ustreza njihovem osebnim življenjem (časovno in lokacijsko). To lahko torej pomeni, da konferenčni klic v zgodnjih jutranjih urah npr. opravijo v udobju svojega doma.
Kljub temu, da PwC se vedno spreminja in izboljšuje organizacijo dela, podaja naslednje ugotovitve in nasvete:
1. POZABITE NA OBSTOJEČE PRAVILNIKE DELA
PwC opisuje svojo reorganizacijo kot vsakdanja fleksibilnost, ki se odraza na miselnost in način življenja, in oblikuje idejo, da je delovno okolje potrebno individualizirati za vsako osebo posebej. Za tovrstno preoblikovanje dela, morate kot delodajalec dopustiti in omogočiti ustvarjalno in agilno (sprejemanje sprememb okolja) delovno okolje. Z drugimi besedami, tudi vase podjetje mora postati "prilagodljivo". Pri teh spremembah so najpogosteje največja ovira obstoječi Pravilniki in formalni programi poslovanja.
Delovna fleksibilnost pomeni, da lahko delavci predčasno zapustijo delo, pa naj bo to zato: da peljejo starše k zdravniku; izkoristijo čas za šport, kar jim omogoči prost večer za preživljanje časa s svojimi otroci; ali pa le pridobitev dodatne ure v popoldnevu za osebne interese in opravila. Ko pogledamo fleksibilnost na ta način, je zelo enostavno videti problem formaliziranih Pravilnikov s prestopom – eno pravilo za vse. PwC namesto tega, dopušča, da ekipa sama ugotovi, kaj najbolje deluje; dokler odlično opravljajo svoje delo, je za podjetje to popolnoma posten dogovor.
2. VSAKDO SI ZASLUŽI ENAKO MERO FLEKSIBILNOSTI
Potreba po fleksibilnosti ni vezana le na specifično generacijo ali starost delavcev. Vsak zaposleni, mora imeti enako pravico oz. korist od fleksibilne delovne kulture. Kot podjetje se morate zavedati, da zaposlujete zelo raznoliko delovno silo, sestavljeno iz različnih ljudi – razlogi za fleksibilnost bodo morda različni, vendar nosijo enako mero kredibilnosti (pomembnosti).
3. MOŽNOST FLEKSIBILNOSTI SI NI POTREBNO ZASLUŽITI
Ni razloga zakaj bi morali zaposlenemu zanikati možnost fleksibilnosti samo zato, ker se po vaših merilih se ni dovolj izkazal. Ne pozabite, zaposlenemu ste določeno zaupanje že priznali s tem ko ste ga zaposlili v svoje podjetje - zakaj ne bi to isto zaupanje investirali v njegovo možnost fleksibilnosti - če ste posamezniku dovolj zaupali, da se pridruži vašemu podjetju, potem jim morate sigurno tudi dovolj zaupati, da bo svoje delo opravljal se toliko boljše, če bo imel svobodo fleksibilnosti na delovnem mestu.
4. FLEKSIBILNOST JE DVOSMERNA ULICA
Sprememba kulture dela se prenaša tako od spodaj navzgor kakor od zgoraj navzdol. Vsako zdravo podjetje mora imeti dobro utečeno dvostransko zaupanje. PwC poudarja, da fleksibilnost na delovnem mestu zagotavlja srečno, zdravo in produktivno delovno silo. Ravno tako pomaga privabiti in obdržati najboljše zaposlene, kar pripelje, do zadovoljstva tako s strani delodajalca kakor delavca.