Deloglasnik - Dve plati kovanca blagovne znamke delodajalca
Share
Tweet
Share
Send to friend

Dve plati kovanca blagovne znamke delodajalca

Our work

  • Direktiva EU o preglednosti plačil: Kako začeti, premagati ovire in se učiti iz izkušenj Direktiva EU o preglednosti plačil: Kako začeti, premagati ovire in se učiti iz izkušenj

    V današnjem svetu, kjer je enakost ključnega pomena, postaja EU uredba o preglednosti plačil vse pomembnejša. Ta nova pravila ne želijo le zmanjšati razlike v plačilu med moškimi in ženskami, ampak tudi opolnomočiti zaposlene, da bolje razumejo svojo pravico do poštenega plačila. Ker se podjetja soočajo z raznimi izzivi pri izvajanju te uredbe, to odpira vrata spremembam, ki oblikujejo prihodnost delovnih mest.

  • Od stroškov do investicij: Vloga HR pri doseganju poslovnih ciljev Od stroškov do investicij: Vloga HR pri doseganju poslovnih ciljev

    V današnjem dinamičnem in konkurenčnem poslovnem okolju se vloga človeških virov spreminja iz tradicionalne »mehke« funkcije, ki se ukvarja z administracijo in zadovoljstvom zaposlenih, v ključnega strateškega partnerja, ki lahko pomembno prispeva k uspehu in rasti organizacije. Tehnološki razvoj, spremembe trga in vse večji pomen privabljanja in ohranjanja talentov izzivajo kadrovske strokovnjake, da upravičijo naložbe v svoje pobude in pokažejo, kako neposredno prispevajo k poslovnim ciljem.

  • Kakšno je vaše podjetje v očeh javnosti? Kakšno je vaše podjetje v očeh javnosti?

    Ali kot podjetje dovolj delate na vašem employer brandingu? Bi radi izvedeli, kaj si javnost misli o vas? Vas zanima, kaj si o vas misli določena skupina ljudi?

  • Ste že pripravili proračun za naslednje leto? Ste že pripravili proračun za naslednje leto?

    V nadaljevanju vam predstavljamo šest ključnih elementov proračuna za podjetje.

  • Kako zmanjšati kibernetska tveganja v podjetju? Kako zmanjšati kibernetska tveganja v podjetju?

    Vaše podjetje se lahko sooči z resnimi izgubami in kaznimi zaradi kibernetskih napadov. Razložili smo vam že, katera so ta tveganja, v nadaljevanju pa boste izvedeli še, kako jih zmanjšati.

  • Vrste kibernetskih tveganj, na katera morajo biti podjetja pozorna Vrste kibernetskih tveganj, na katera morajo biti podjetja pozorna

    Vaše podjetje se lahko sooči z resnimi izgubami in kaznimi zaradi kibernetskih napadov. V nadaljevanju vam bomo razložili ta tveganja in kaj lahko storite, da jih zmanjšate.

We use cookies to enhance your experience. By continuing to visit this site you agree to our use of cookies. Learn more