Instagram je ena izmed najbolj uporabljenih platform družbenih medijev, kjer okoli 500 milijonov uporabnikov dnevno komunicira z vsebino, kar ustvarja odlične priložnosti za trženje.
Tržna rast
Tržna rast Instagrama je osredotočena predvsem na vsebino strani, vendar so ustrezni ključniki enako pomembni za promet. Raziskava ključnikov je eden najkompleksnejših delov marketinške kampanje na Instagramu in običajno se spletna orodja uporabljajo za pridobivanje nabora ključnikov iz enega ključnika, specifičnega za nišo.
Kje začeti?
Ko ustvarjate trženjsko strategijo, ne želite deliti praznih vsebin. Ustvariti morate občinstvo angažiranih sledilcev, ki obožujejo vašo vsebino.
Razumevanje najboljših strategij rasti Instagrama lahko vaši blagovni znamki pomagaja povečati število sledilcev in doseči veliko širše občinstvo. Za lažji začetek imamo devet odličnih strategij, ki jih lahko izvajate že danes.
9 strategij rasti Instagrama za povečanje števila sledilcev
- Objavljajte redno
Ker ima vsaka platforma družbenih medijev algoritem, ki odloča, kdo vidi kakšno vsebino, morate dosledno objavljati, če želite videti kakršen koli doseg. Če objavljate le enkrat vsakih nekaj tednov v svojem računu Instagram, ne boste dosegli enake vrste občinstva, kot bi ga, če bi objavljali vsak dan. Ostanite dosledni, a tudi pogosto. Če boste prisotni na Instagramu, je treba profil redno posodabljati, da algoritem ve, da imate aktiven račun, ki bi ga vaši sledilci morda želeli preveriti.
- Delite različne vrste vsebine
Na Instagramu je na voljo več različnih vrst in formatov vsebine, preko katerih lahko objavljate fotografije izdelkov, vsebino, ki jo ustvarijo uporabniki, video vsebino, nagradne igre, nasvete, navdihujoče citate, priljubljene tematike, natečaje in podobno.
- Sodelujte z vplivneži
Vplivno trženje je pomembno za rast vašega Instagram profila, saj vključuje iskanje ustreznih vplivnežev (s podobno ciljno publiko), navezovanje stikov z njimi in ustvarjanje kampanje, ki lahko promovira vaše podjetje.
- Sodelujte s svojim občinstvom
Vsakič, ko prejmete komentar, oznako ali sporočilo (ki ne sodi v nezaželena), se morate potruditi, da nanj odgovorite. Dajte svojemu občinstvu vedeti, da ga slišite, tako da se premišljeno odzovete na vse, kar imajo povedati vaši blagovni znamki. Ustvarjate lahko tudi ankete, kvize in podobno,
- Optimizirajte svoj Instagram »Bio«
Vaš življenjepis na Instagramu je lahko dolg do 150 znakov, zato ga kar najbolje izkoristite. To namreč potencialnim sledilcem jasno pove, kaj počne vaše podjetje, da se lahko takoj odločijo, ali jih zanima spremljanje in nakupovanje pri vašem podjetju ali ne.
- Uporabite Instagram vpoglede
Instagramova mobilna aplikacija ponuja popolnoma brezplačne vpoglede in analitiko, ki vam pomagajo oceniti uspešnost vaše objave in ugotoviti, ali vaše objave odmevajo pri potencialnih strankah. Če imate poslovni račun Instagram, lahko dostopate do svojih vpogledov tako, da odprete svoje nastavitve in tapnete Vpogledi v glavnem meniju.
- Napišite privlačne opise objav, saj lahko vsebujejo do 2200 znakov.
- Uporabite ključnike, saj lahko v vsako objavo na Instagramu vključite do 30 le-teh.
- Zaženite Instagram oglase, če res želite povečati svojo stopnjo rasti. Zato si pripravite oglaševalski proračun. Čeprav je vaša organska rast pomembna, bo zmožnost promoviranja objav in prikazovanja oglasov pomagala povečati rast in doseči še več ljudi.
Prvih 8 strategij lahko že zelo vpliva na rast vašega profila, oglaševanje pa bo to le še pospešilo. Ustvarjajte raznolike vsebine, pišite smiselne opise objav in vključite ključnike, da vam uspe povečati doseg, sledilce in sodelovanje.
Vir: influencermarketinghub.com