Zgodbe zaposlenih nudijo edinstven vpogled v kulturo podjetja in ustvarjajo čustveno povezavo, ki traja. Ta pristop k trženju zaposlovanja ne zagotavlja le večje prepoznavnosti blagovne znamke, ampak tudi povečuje verjetnost, da bodo talentirani posamezniki prišli in ostali.
V svetu kadrovskega trženja obstaja ogromno strategij in taktik, ki jih lahko uporabimo za to, da privabimo, angažiramo in obdržimo talentirane posameznike.
Nič pa ne odmeva tako glasno in na potencialne kandidate ne pusti močnejšega vtisa kot pristne zgodbe dosedanjih zaposlenih. Poleg vpogleda v kulturo podjetja z njihovo pomočjo ustvarimo čustveno povezavo s potencialnimi kandidati, zaradi česar so prav te zgodbe eno najučinkovitejših orodij v procesu zaposlovanja.
Spodaj je šest razlogov, zakaj bi morale biti zgodbe zaposlenih v središču vaše vsebine zaposlovanja:
1. Zgodbe ponujajo pristen vpogled v vaš svet
Vaše občinstvo sestavljajo aktivni in pasivni kandidati. Dajte jim, kar iščejo – pravi vpogled v vaše podjetje. Edini pravi oziroma avtentični način, da to dosežete, so zgodbe zaposlenih, ki vsak dan živijo in delajo v vašem okolju.
2. Zgodbe so nepozabne
Človeški možgani so naravno programirani za zgodbe. Z njimi lažje predelujemo informacije o vzrokih in posledicah določenega dogodka ali postopka, hkrati pa spodbujamo čustvene reakcije. Kandidati se lahko poistovetijo z zgodbami vaših zaposlenih in ustvarijo povezavo s podjetjem, še preden postanejo del njega. Pomembno je, da vaša zgodba izstopa iz »morja« podobnih vsebin in ostane kandidatu v spominu.
3. Zgodbe potrjujejo vašo blagovno znamko
Strokovnjaki za blagovno znamko pogosto porabijo veliko časa za raziskovanje in oblikovanje vrednosti in koristi, ki bodo javnosti poslale pristno podobo vašega podjetja. Toda brez resničnih zgodb, ki podpirajo te vrednote, izgubijo del svojega pomena. Zgodbe zaposlenih dajejo vašim izjavam verodostojnost in jih delajo konkretne.
4. Zgodbe so vsestransko marketinško orožje
Zgodbe zaposlenih so neverjetno prilagodljive. Eno odlično zgodbo lahko uporabite na veliko različnih načinov – od videa do družbenih medijev, z minimalnim dodatnim naporom. To ne le razširi vaše vsebine, ampak tudi poveča njen doseg in učinkovitost.
Preverite še, kako pridobiti več sledilcev na svojem poslovnem profilu.
5. Zgodbe spremljajo kandidata skozi celoten proces
Od prvega srečanja z vašim podjetjem, prek obravnave ponudbe do končne odločitve o sprejemu zaposlitve, zgodbe zaposlenih zagotavljajo doslednost in angažiranost na vsakem koraku izbirnega procesa.
6. Zgodbe so ključ do dokončanja procesa
Zgodbe omogočajo kandidatom, da si predstavljajo sebe kot del vaše ekipe, še preden stopijo v vaše podjetje. Čim bolj jasno si bodo predstavljali sebe, ki delajo v vašem podjetju, tem lažje bodo sprejeli ponudbo, ko bo prišel čas za odločitev.
V bistvu so zgodbe zaposlenih najmočnejše orodje za privabljanje, sodelovanje, zadržanje in zaposlovanje ter bi morale biti jedro vašega trženja in zaposlovanja.