Zaposleni pri vas preživijo veliko časa. Kako zagotoviti, da bodo radi delali za vas?
Stopnja zadrževanja zaposlenih v določenem podjetju je eden izmed načinov merjenja uspešnosti kadrovske službe, pa tudi poslovanja podjetja. Če je skupina ljudi manjša, obstaja večja verjetnost za bolj pozitivno vzdušje v organizaciji, da je delo cenjeno in da zaposleni nenehno spodbujajo k razvoju.
A neglede na obseg vašega podjetja, obstajajo načini, kako lahko povečate zadovoljstvo zaposlenih in poskrbite, da bodo radi delali z vami in za vas. Preberite si jih v nadaljevanju.
Amy Buckner Chowdhry ve, kako osrečiti ljudi – je soustanoviteljica podjetja AnswerLab, ki pomaga blagovnim znamkam pri povezovanju s strankami z raziskovanjem, kako ljudje dojemajo njihovo spletno mesto. S tem delom je postala strokovnjakinja za povezovanje z ljudmi. A svojega znanja ne uporablja le za zadovoljstvo strank, pomaga tudi delodajalcem, ki želijo delati na zadovoljstvu svojih zaposlenih. Sledijo nasveti, ki vam lahko pomagajo povečati zadovoljstvo ljudi, ki delajo za vas:
1) Pomislite na njihovo kariero
Vsak zaposleni ima svoje karierne cilje, ki jih poskuša doseči. Poleg tega si vsi želijo vedeti, ali imajo v podjetju prihodnost, zato je osredotočanje na kariero ključnega pomena za njihovo zadovoljstvo. Ustvarjanje pozitivnega delovnega vzdušja je v tem primeru šele začetek. Nizka fluktuacija (s fluktuacijo zaposlenih označujemo gibanje števila zaposlenih v smislu odhodov in prihodov v okviru posamezne organizacije) zaposlenih je pravzaprav posledica popolne osredotočenosti na vsakega zaposlenega, torej razmišljanja o njegovi povezanosti s podjetjem. Z drugimi besedami, osredotočenost na karierno napredovanje posameznika je le korak k temu, da se zaposleni v podjetju počuti kot doma.
Če vaš zaposleni ve, da mislite nanj in na njegov napredek, se vam bo zagotovo večkratno oddolžil in dokazal, da si zasluži napredovanje, za katerega ste si prizadevali.
2) Spodbujajte jih k učenju
Omenjeno podjetje AnswerLab daje svojim zaposlenim 400 dolarjev, ki jih porabijo za katero koli tehnološko napravo po lastni izbiri. Ta ugodnost ne le nagrajuje zaposlenih, ampak posredno vpliva tudi na zadovoljstvo strank. Nagradite svoje zaposlene s storitvijo ali izdelkom vašega podjetja, če tega še niste storili. Mogoče lahko prav z njegovo uporabo izboljšajo storitev ali produkt, saj bodo neposredno videli prednosti in slabosti sistema. Spodbujajte jih, da se nenehno učijo in razvijajo svoje sposobnosti ter razmišljajo tako, kot razmišlja vaše podjetje. To bo zaposlene spodbudilo k novim idejam in ustvarjanju dodane vrednosti.
3) Spodbujati pomen zdravega življenja
Zdrav zaposleni je srečen in produktiven. Da bi to dosegli, je pomembno vlaganje v zdravje vsakega zaposlenega. Če svojim zaposlenim ne morete plačati fitnes programov, jih lahko s svojim zgledom spodbudite k bolj zdravemu življenjskemu slogu.
Spodbujajte jih, da se med odmorom sprehodijo na svežem zraku ali organizirajte 10-minutno raztezanje znotraj posameznega oddelka. Čim večkrat poudarite, da je pomembno, da vsako uro vstanejo, naredijo kratek odmor in se raztegnejo. Motivirajte svoje zaposlene. Bodite prvi, ki spodbuja kulturo vsakodnevnega gibanja na delovnem mestu. Ko bodo videli, da si lahko vi kot šef vzamete čas za kratko vadbo, bodo k temu zagotovo spodbujeni tudi oni.
4) Spodbujajte jih k prostovoljstvu
Povezovanje s skupnostjo je eden od načinov, kako lahko zaposleni čutijo, da so del nečesa večjega od njih samih. Tako AnswerLab spodbuja zaposlene, da darujejo svoj čas in veščine za dobrodelne namene. Izberejo si društvo, kateremu bo AnswerLab doniral sredstva ali se kako drugače angažiral v korist širše skupnosti.
Poleg tega pa izvajamo tudi Raziskavo o zadovoljstvu zaposlenih, o kateri si lahko več preberete tukaj.
Vir: Inc