Advices

Kako prepoznati slabega šefa?
Niso vsi šefi dobre vodje.
Read more-
Our work
Kako s pripovedovanjem zgodb zgraditi osebno blagovno znamko?
V morju podobnih strokovnjakov, izdelkov in storitev vam pripovedovanje zgodb pomaga ustvariti čustveno...
Read more -
Our work
Kako zaznati pasti prehitre poslovne rasti
Uspešna podjetja bodo rasla na mesečni, četrtletni in letni ravni, pravi vodja pa bo razmišljal več...
Read more -
Our work
Direktiva EU o preglednosti plačil: Kako začeti, premagati ovire in se učiti iz...
V današnjem svetu, kjer je enakost ključnega pomena, postaja EU uredba o preglednosti plačil vse pomembnejša.
Read more
-
Kako prepoznati slabega šefa?
Niso vsi šefi dobre vodje.
-
Kako s pripovedovanjem zgodb zgraditi osebno blagovno znamko?
V morju podobnih strokovnjakov, izdelkov in storitev vam pripovedovanje zgodb pomaga ustvariti čustveno povezavo z drugimi in izstopati v poslovnem svetu.
-
Kako zaznati pasti prehitre poslovne rasti
Uspešna podjetja bodo rasla na mesečni, četrtletni in letni ravni, pravi vodja pa bo razmišljal več korakov naprej in bo rast rad sprejel.
-
Direktiva EU o preglednosti plačil: Kako začeti, premagati ovire in se učiti iz izkušenj
V današnjem svetu, kjer je enakost ključnega pomena, postaja EU uredba o preglednosti plačil vse pomembnejša. Ta nova pravila ne želijo le zmanjšati razlike v plačilu med moškimi in ženskami, ampak tudi opolnomočiti zaposlene, da bolje razumejo svojo pravico do poštenega plačila. Ker se podjetja soočajo z raznimi izzivi pri izvajanju te uredbe, to odpira vrata spremembam, ki oblikujejo prihodnost delovnih mest.
-
Od stroškov do investicij: Vloga HR pri doseganju poslovnih ciljev
V današnjem dinamičnem in konkurenčnem poslovnem okolju se vloga človeških virov spreminja iz tradicionalne »mehke« funkcije, ki se ukvarja z administracijo in zadovoljstvom zaposlenih, v ključnega strateškega partnerja, ki lahko pomembno prispeva k uspehu in rasti organizacije. Tehnološki razvoj, spremembe trga in vse večji pomen privabljanja in ohranjanja talentov izzivajo kadrovske strokovnjake, da upravičijo naložbe v svoje pobude in pokažejo, kako neposredno prispevajo k poslovnim ciljem.
-
Kakšno je vaše podjetje v očeh javnosti?
Ali kot podjetje dovolj delate na vašem employer brandingu? Bi radi izvedeli, kaj si javnost misli o vas? Vas zanima, kaj si o vas misli določena skupina ljudi?
-
Ste že pripravili proračun za naslednje leto?
V nadaljevanju vam predstavljamo šest ključnih elementov proračuna za podjetje.
-
Kaj bi delodajalci radi videli v vaši prijavi na delo?
Prošnja za zaposlitev mora podati potencialnemu delodajalcu dve osnovni sporočili: da nas delovno mesto zanima in da lahko prispevamo k poslovanju podjetja.
-
Kako zmanjšati kibernetska tveganja v podjetju?
Vaše podjetje se lahko sooči z resnimi izgubami in kaznimi zaradi kibernetskih napadov. Razložili smo vam že, katera so ta tveganja, v nadaljevanju pa boste izvedeli še, kako jih zmanjšati.
-
Pet stvari, ki jih morate vedeti, preden začnete iskati zaposlitev
Iskanje dela ni natančna znanost in ne obstajajo čarobne formule, ki bi se jih lahko naučili na pamet, da bi zagotovo pritegnili pozornost kadrovnikov. Kljub temu pa obstajajo neka univerzalna pravila, ki jih kandidati ne bi smeli prezreti, če se želijo izogniti neuspehu. Tukaj je pet stvari, ki jih morate vedeti, preden se lotite iskanja nove službe.
-
Kako prepoznati slabega šefa?
Niso vsi šefi dobre vodje.
-
Kako s pripovedovanjem zgodb zgraditi osebno blagovno znamko?
V morju podobnih strokovnjakov, izdelkov in storitev vam pripovedovanje zgodb pomaga ustvariti čustveno povezavo z drugimi in izstopati v poslovnem svetu.
-
Kako zaznati pasti prehitre poslovne rasti
Uspešna podjetja bodo rasla na mesečni, četrtletni in letni ravni, pravi vodja pa bo razmišljal več korakov naprej in bo rast rad sprejel.