Deloglasnik - Advices
Share
Tweet
Share

Advices

More

Fresh news Most read
  • Kako prepoznati slabega šefa? Kako prepoznati slabega šefa?

    Niso vsi šefi dobre vodje.

  • Kako s pripovedovanjem zgodb zgraditi osebno blagovno znamko? Kako s pripovedovanjem zgodb zgraditi osebno blagovno znamko?

    V morju podobnih strokovnjakov, izdelkov in storitev vam pripovedovanje zgodb pomaga ustvariti čustveno povezavo z drugimi in izstopati v poslovnem svetu.

  • Kako zaznati pasti prehitre poslovne rasti Kako zaznati pasti prehitre poslovne rasti

    Uspešna podjetja bodo rasla na mesečni, četrtletni in letni ravni, pravi vodja pa bo razmišljal več korakov naprej in bo rast rad sprejel.

  • Direktiva EU o preglednosti plačil: Kako začeti, premagati ovire in se učiti iz izkušenj Direktiva EU o preglednosti plačil: Kako začeti, premagati ovire in se učiti iz izkušenj

    V današnjem svetu, kjer je enakost ključnega pomena, postaja EU uredba o preglednosti plačil vse pomembnejša. Ta nova pravila ne želijo le zmanjšati razlike v plačilu med moškimi in ženskami, ampak tudi opolnomočiti zaposlene, da bolje razumejo svojo pravico do poštenega plačila. Ker se podjetja soočajo z raznimi izzivi pri izvajanju te uredbe, to odpira vrata spremembam, ki oblikujejo prihodnost delovnih mest.

  • Od stroškov do investicij: Vloga HR pri doseganju poslovnih ciljev Od stroškov do investicij: Vloga HR pri doseganju poslovnih ciljev

    V današnjem dinamičnem in konkurenčnem poslovnem okolju se vloga človeških virov spreminja iz tradicionalne »mehke« funkcije, ki se ukvarja z administracijo in zadovoljstvom zaposlenih, v ključnega strateškega partnerja, ki lahko pomembno prispeva k uspehu in rasti organizacije. Tehnološki razvoj, spremembe trga in vse večji pomen privabljanja in ohranjanja talentov izzivajo kadrovske strokovnjake, da upravičijo naložbe v svoje pobude in pokažejo, kako neposredno prispevajo k poslovnim ciljem.

  • Kakšno je vaše podjetje v očeh javnosti? Kakšno je vaše podjetje v očeh javnosti?

    Ali kot podjetje dovolj delate na vašem employer brandingu? Bi radi izvedeli, kaj si javnost misli o vas? Vas zanima, kaj si o vas misli določena skupina ljudi?

  • Ste že pripravili proračun za naslednje leto? Ste že pripravili proračun za naslednje leto?

    V nadaljevanju vam predstavljamo šest ključnih elementov proračuna za podjetje.

  • Kaj bi delodajalci radi videli v vaši prijavi na delo? Kaj bi delodajalci radi videli v vaši prijavi na delo?

    Prošnja za zaposlitev mora podati potencialnemu delodajalcu dve osnovni sporočili: da nas delovno mesto zanima in da lahko prispevamo k poslovanju podjetja.

  • Kako zmanjšati kibernetska tveganja v podjetju? Kako zmanjšati kibernetska tveganja v podjetju?

    Vaše podjetje se lahko sooči z resnimi izgubami in kaznimi zaradi kibernetskih napadov. Razložili smo vam že, katera so ta tveganja, v nadaljevanju pa boste izvedeli še, kako jih zmanjšati.

  • Pet stvari, ki jih morate vedeti, preden začnete iskati zaposlitev Pet stvari, ki jih morate vedeti, preden začnete iskati zaposlitev

    Iskanje dela ni natančna znanost in ne obstajajo čarobne formule, ki bi se jih lahko naučili na pamet, da bi zagotovo pritegnili pozornost kadrovnikov. Kljub temu pa obstajajo neka univerzalna pravila, ki jih kandidati ne bi smeli prezreti, če se želijo izogniti neuspehu. Tukaj je pet stvari, ki jih morate vedeti, preden se lotite iskanja nove službe.

We use cookies to enhance your experience. By continuing to visit this site you agree to our use of cookies. Learn more