Advices
Direktiva EU o preglednosti plačil: Kako začeti, premagati ovire in se učiti iz izkušenj
V današnjem svetu, kjer je enakost ključnega pomena, postaja EU uredba o preglednosti plačil vse pomembnejša. Ta nova pravila ne želijo le zmanjšati razlike v plačilu med moškimi in ženskami, ampak tudi opolnomočiti zaposlene, da bolje razumejo svojo pravico do poštenega plačila. Ker se podjetja soočajo z raznimi izzivi pri izvajanju te uredbe, to odpira vrata spremembam, ki oblikujejo prihodnost delovnih mest.
Read more-
Career management
Od stroškov do investicij: Vloga HR pri doseganju poslovnih ciljev
V današnjem dinamičnem in konkurenčnem poslovnem okolju se vloga človeških virov spreminja iz tradicionalne...
Read more -
Our work
Kakšno je vaše podjetje v očeh javnosti?
Ali kot podjetje dovolj delate na vašem employer brandingu? Bi radi izvedeli, kaj si javnost misli o...
Read more -
Our work
Ste že pripravili proračun za naslednje leto?
V nadaljevanju vam predstavljamo šest ključnih elementov proračuna za podjetje.
Read more
-
Direktiva EU o preglednosti plačil: Kako začeti, premagati ovire in se učiti iz izkušenj
V današnjem svetu, kjer je enakost ključnega pomena, postaja EU uredba o preglednosti plačil vse pomembnejša. Ta nova pravila ne želijo le zmanjšati razlike v plačilu med moškimi in ženskami, ampak tudi opolnomočiti zaposlene, da bolje razumejo svojo pravico do poštenega plačila. Ker se podjetja soočajo z raznimi izzivi pri izvajanju te uredbe, to odpira vrata spremembam, ki oblikujejo prihodnost delovnih mest.
-
Od stroškov do investicij: Vloga HR pri doseganju poslovnih ciljev
V današnjem dinamičnem in konkurenčnem poslovnem okolju se vloga človeških virov spreminja iz tradicionalne »mehke« funkcije, ki se ukvarja z administracijo in zadovoljstvom zaposlenih, v ključnega strateškega partnerja, ki lahko pomembno prispeva k uspehu in rasti organizacije. Tehnološki razvoj, spremembe trga in vse večji pomen privabljanja in ohranjanja talentov izzivajo kadrovske strokovnjake, da upravičijo naložbe v svoje pobude in pokažejo, kako neposredno prispevajo k poslovnim ciljem.
-
Kakšno je vaše podjetje v očeh javnosti?
Ali kot podjetje dovolj delate na vašem employer brandingu? Bi radi izvedeli, kaj si javnost misli o vas? Vas zanima, kaj si o vas misli določena skupina ljudi?
-
Ste že pripravili proračun za naslednje leto?
V nadaljevanju vam predstavljamo šest ključnih elementov proračuna za podjetje.
-
Kaj bi delodajalci radi videli v vaši prijavi na delo?
Prošnja za zaposlitev mora podati potencialnemu delodajalcu dve osnovni sporočili: da nas delovno mesto zanima in da lahko prispevamo k poslovanju podjetja.
-
Kako zmanjšati kibernetska tveganja v podjetju?
Vaše podjetje se lahko sooči z resnimi izgubami in kaznimi zaradi kibernetskih napadov. Razložili smo vam že, katera so ta tveganja, v nadaljevanju pa boste izvedeli še, kako jih zmanjšati.
-
Pet stvari, ki jih morate vedeti, preden začnete iskati zaposlitev
Iskanje dela ni natančna znanost in ne obstajajo čarobne formule, ki bi se jih lahko naučili na pamet, da bi zagotovo pritegnili pozornost kadrovnikov. Kljub temu pa obstajajo neka univerzalna pravila, ki jih kandidati ne bi smeli prezreti, če se želijo izogniti neuspehu. Tukaj je pet stvari, ki jih morate vedeti, preden se lotite iskanja nove službe.
-
Vrste kibernetskih tveganj, na katera morajo biti podjetja pozorna
Vaše podjetje se lahko sooči z resnimi izgubami in kaznimi zaradi kibernetskih napadov. V nadaljevanju vam bomo razložili ta tveganja in kaj lahko storite, da jih zmanjšate.
-
»Povejte nam nekaj o sebi« - kakšen je dober odgovor?
Čeprav si zagotovo želite spregovoriti o vsem, kar ste delali in dosegli, delodajalec to vidi tudi iz vašega življenjepisa. Namesto tega navedite informacije o sebi, ki bodo pokazale, kakšna oseba ste v resnici.
-
Sedem načinov, kako lahko spletna podjetja izgubijo stranke – in nasveti, kako jih pridobiti nazaj
Vedno bolj smo ozaveščeni o spletnih prevarah, lažnih klicih in sporočilih – skratka o neprijetnih situacijah, ki se jim na vsak način poskušamo izogniti. Preverimo torej, kako lahko vi, kot prodajalec izdelkov preko spleta, pridobite zaupanje potencialnih kupcev.
-
Direktiva EU o preglednosti plačil: Kako začeti, premagati ovire in se učiti iz izkušenj
V današnjem svetu, kjer je enakost ključnega pomena, postaja EU uredba o preglednosti plačil vse pomembnejša. Ta nova pravila ne želijo le zmanjšati razlike v plačilu med moškimi in ženskami, ampak tudi opolnomočiti zaposlene, da bolje razumejo svojo pravico do poštenega plačila. Ker se podjetja soočajo z raznimi izzivi pri izvajanju te uredbe, to odpira vrata spremembam, ki oblikujejo prihodnost delovnih mest.
-
Od stroškov do investicij: Vloga HR pri doseganju poslovnih ciljev
V današnjem dinamičnem in konkurenčnem poslovnem okolju se vloga človeških virov spreminja iz tradicionalne »mehke« funkcije, ki se ukvarja z administracijo in zadovoljstvom zaposlenih, v ključnega strateškega partnerja, ki lahko pomembno prispeva k uspehu in rasti organizacije. Tehnološki razvoj, spremembe trga in vse večji pomen privabljanja in ohranjanja talentov izzivajo kadrovske strokovnjake, da upravičijo naložbe v svoje pobude in pokažejo, kako neposredno prispevajo k poslovnim ciljem.
-
Kakšno je vaše podjetje v očeh javnosti?
Ali kot podjetje dovolj delate na vašem employer brandingu? Bi radi izvedeli, kaj si javnost misli o vas? Vas zanima, kaj si o vas misli določena skupina ljudi?
-
Ste že pripravili proračun za naslednje leto?
V nadaljevanju vam predstavljamo šest ključnih elementov proračuna za podjetje.
-
Kaj bi delodajalci radi videli v vaši prijavi na delo?
Prošnja za zaposlitev mora podati potencialnemu delodajalcu dve osnovni sporočili: da nas delovno mesto zanima in da lahko prispevamo k poslovanju podjetja.