Skupina GEN-I je ena najhitreje rastočih in inovativnih družb na evropskem energetskem trgu. Kot eden vodilnih predstavnikov energetske industrije se zavedamo družbene odgovornosti in svoje poslanstvo vidimo v uresničevanju novih rešitev za trajnostni način življenja. Hitro in odločno sledimo naprednemu tehnološkemu razvoju pri celovitem prehodu na obnovljive vire energije. Prihodnost brezogljične družbe vidimo v učinkoviti rabi obnovljivih virov energije, prilagodljivemu odjemu, elektrifikaciji in digitalizaciji. Z digitalizacijo poslovanja in uporabo najnaprednejših tehnologij za obdelovanje velikih količin podatkov zagotavljamo učinkovito implementacijo zelenih tehnologij. Zvesti ostajamo inovativnosti in sodelovanju v številnih razvojnih projektih.
Višji sodelavec za tržno komuniciranje (m/ž)
Si zagnan, ustvarjalen in imaš strast do pisanja? Te veseli snovanje in izvedba marketinških kampanj ter priprava besedil, ki navdušijo in prepričajo? Uživaš v pisanju člankov, e-mailov in scenarijev, hkrati pa ti oblikovanje vsebin za kataloge, brošure in letake predstavlja prijeten izziv? Si natančen pri pripravi tekstov za obveščanje in znaš jasno ter privlačno predstaviti ključna sporočila?
Energetika je na pragu velikih sprememb: razpršeni obnovljivi energetski viri, elektromobilnost, nove tehnologije, digitalizacija, trajnostne rešitve, čista in decentralizirana energija za vsakogar. Z odločnimi in samozavestnimi koraki v skupini GEN-I stopamo na pot zelene transformacije in spodbujamo posameznika, da pripomore k boljši, bolj zeleni prihodnosti. Z ekipo strokovnjakov raznovrstnih področij razvijamo rešitve, ki bodo omogočile čisto energijo in razogljičenje posameznika in podjetij. Že vse od svoje ustanovitve se uvrščamo med najbolj inovativne in hitro rastoče akterje, ne le na slovenskem ampak tudi na evropskem energetskem trgu. Z enakim zagonom in še večjo motivacijo želimo spremeniti svet na bolje.
Ker velike spremembe zahtevajo najboljše, iščemo okrepitve z najboljšimi.
Tvoji izzivi:
- Ustvarjanje prepričljivih prodajnih sporočil, ki učinkovito nagovarjajo ciljno publiko.
- Razvoj, načrtovanje in izvedba marketinških kampanj z osredotočenostjo na vsebino, ki dosega rezultate.
- Priprava kreativnih oglasov – od kampanj do promocije dogodkov.
- Vsebinska priprava dogodkov, ki pustijo trajen vtis in krepijo podobo blagovne znamke.
- Oblikovanje privlačnih in konkurenčnih ponudb, ki pritegnejo pozornost.
- Priprava dopisov in mailingov, ki jasno komunicirajo ključna sporočila.
- Spremljanje tržnih trendov in analize konkurence za prepoznavanje novih priložnosti in optimizacijo strategij.
Naša pričakovanja:
- Vsaj 3-5 let delovnih izkušenj na področju tržnega komuniciranja in vsebinskega marketinga.
- Odlično pisno izražanje in sposobnost oblikovanja vsebin, ki pritegnejo in navdušijo ciljno publiko.
- Poznavanje marketinških strategij priprave oglasov, prodajnih nagovorov in vsebin za različne komunikacijske kanale.
- Poznavanje osnovnih zakonitosti znamčenja (brandinga).
- Sposobnost strateškega in kreativnega razmišljanja pri snovanju marketinških kampanj in inovativnost pri ustvarjanju vsebin.
- Samostojnost, odgovornost in natančnost pri izvedbi nalog ter pripravljenost na timsko sodelovanje.
- Želja po lastnem napredku in pripadnosti timu, v katerega te vabimo.
- Občutek za detajle in sposobnost ustvarjanja vsebin, ki izstopajo tako po kreativnosti kot tudi profesionalnem standardu.
Rok prijave do vključno: 01/24/2025
Za prijavo pošlji svojo predstavitev z življenjepisom in motivacijskim pismom v slovenskem in angleškem jeziku prek povezave za prijavo.