Agencija Republike Slovenije za javnopravne evidence in storitve (AJPES) je osrednja informativna in vstopna točka za registriranje poslovnih subjektov ter v okviru svojih pristojnosti upravlja in/ali vodi registre in evidence, katerih uporaba povečuje varnost v pravnem prometu in pripomore k preglednemu poslovnemu okolju.
Če si želite zaposlitve v AJPES, vam lahko ponudimo zaposlitev v Sektorju za registre in evidence podatkov, kjer objavljamo prosto delovno mesto:
PODROČNI SEKRETAR, šifra I017080 (m/ž)
Vodja Sektorja za registre in evidence podatkov
Glavne delovne naloge kandidata bodo:
- vodenje sektorja
- organiziranje in nadziranje izvajanja procesa vodenja Poslovnega registra Slovenije (PRS) in upravljanja sodnega registra
- sodelovanje z Evropsko komisijo in udeležba na srečanjih mednarodnih organizacij s področja registrske dejavnosti
- zagotavljanje dostopa do podatkov PRS in registra dejanskih lastnikov in za potrebe izmenjave podatkov preko evropskih e-točk (predvsem BRIS in BORIS)
- organiziranje in nadziranje izvajanja procesa upravljanja in/ali vodenja drugih registrov
- zagotavljanje usmeritev za delo z zadevnega področja za Izpostave AJPES
- spremljanje regulatornih sprememb z zadevnega področja in posredovanje predlogov potrebnih sprememb na področju upravljanja in/ali vodenja registrov
- sodelovanje s poslovnimi subjekti in s pristojnimi institucijami
- vodenje in sodelovanje v najzahtevnejših projektnih skupinah
- vodenje in odločanje v postopkih o prekrških in najzahtevnejših upravnih postopkih
- samostojno opravljanje drugih najzahtevnejših nalog s področja dela
Pogoji:
- za VII/2 tarifni razred: univerzitetni program (prejšnji) ali magisterij stroke (2. bol. stopnja) družboslovne smeri
- najmanj 7 let delovnih izkušenj na podobnem delovnem mestu iste stopnje izobrazbe ali za eno stopnjo nižje
- tekoče znanje slovenskega jezika
- zelo dobro znanje angleškega jezika
- strokovni izpit iz upravnega postopka za vodenje in odločanje na drugi stopnji
- preizkus znanja za vodenje in odločanje v postopkih o prekrških.
V primeru, da kandidat nima opravljenega strokovnega izpita in preizkusa, mora strokovni izpit iz upravnega postopka opraviti v treh mesecih od sklenitve pogodbe o zaposlitvi, preizkus znanja za vodenje in odločanje v postopkih o prekrških pa v enem letu od sklenitve pogodbe o zaposlitvi.
Pričakovane kompetence in lastnosti kandidata:
- dobro poznavanje prava družb in splošno poznavanje zakonodaje EU
- usposobljenost za delo s standardnimi programskimi orodji MS Office in poznavanje aplikacij za delo s podatkovnimi bazami
- poznavanje predpisov s področja dostopa do informacij javnega značaja in varstva osebnih podatkov
- vodstvene sposobnosti, samostojnost, logično in analitično razmišljanje, profesionalnost, natančnost, samoiniciativnost, timska naravnanost, izkazana osebna integriteta
- zmožnost hitrega prilaganja nepredvidljivim situacijam, sposobnost povezovanja različnih deležnikov v ekipe, dobre komunikacijske in organizacijske sposobnosti.
Ob uvajanju je zagotovljeno mentorstvo, po zaključku poskusnega dela je možno tudi občasno opravljanje dela na domu. Nudimo motivacijske dodatke za doseganje ciljev (delovna uspešnost, vključenost v projekte) ter položajni dodatek, vaše izkušnje pa se ovrednotijo še z dodatkom na delovno dobo. Ponujamo vam urejeno in stabilno delovno okolje, povrnemo stroške prevoza na delo in malice, zagotavljamo plačilo dodatnega pokojninskega zavarovanja ter ugodnejšega kolektivnega zavarovanja za poškodbe pri delu in izven dela ter nudimo možnost brezplačne uporabe parkirišča.
Z izbranim kandidatom bo sklenjeno delovno razmerje za nedoločen čas, s polnim delovnim časom in s 6-mesečnim poskusnim delom. Izbrani kandidat bo delo opravljal v poslovnih prostorih AJPES Centrale Ljubljana, na naslovu Tržaška cesta 16, v Ljubljani. Rok za prijavo je 15 dni od objave javnega razpisa.
Vabimo vas, da pisne ponudbe s kratkim življenjepisom (in opisom strokovnih znanj, pridobljenih veščin in delovnih izkušenj) ter vizijo vodenja sektorja, ki naj vključuje prioritetne, razvojne in organizacijske izzive ter s priloženimi dokazili o izpolnjevanju zgoraj navedenih razpisnih pogojev pošljete do 13. 12. 2024 na naslov AJPES, Služba za pravne, kadrovske in druge splošne naloge, Tržaška cesta 16, 1000 Ljubljana, z označbo »Področni sekretar-SREP«. Za pisno obliko prijave se šteje tudi elektronska oblika, poslana preko portala Deloglasnik, pri čemer veljavnost prijave ni pogojena z elektronskim podpisom.
Neizbrane kandidate bomo o izbiri po elektronski poti pisno obvestili v osmih dneh po zaključenem postopku izbire na elektronski naslov kandidata, ki ga je sporočil v ponudbi za namen obveščanja o neizbiri. Za dodatne informacije o izvedbi postopka lahko pokličete v kadrovsko službo AJPES na tel. št. 01/4774-226/139.
Opomba: uporabljeni izrazi, zapisani v moški spolni slovnični obliki, so uporabljeni kot nevtralni za ženske in moške. Podroben opis delovnih nalog je določen v aktu o sistemizaciji delovnih mest.
Številka: 110-74/2024-1
Ljubljana, 28. 11. 2024