Zdravstveni administrativni sodelavec V (II)
Ljubljana
Application deadline:
- Univerzitetni rehabilitacijski inštitut Republike Slovenije Soča, LJUBLJANA
Job description
- opravljanje administrativno organizacijske podpore pri obdelavi zdravstvene dokumentacije- pisanje izvidov po nareku
- vpisovanje oziroma registracija pacientov
- naročanje pacientov v ambulante
- administrativna podpora pri vodenju čakalenega seznama
- obveščanje pacientov o datumih pregledov, o morebitnih spremembah in odpovedih terminov
- usmerjanje in posredovanje telefonskih klicev
- dajanje informacij pacientom
- obračunavanje zdravstvenih storitev
- izpolnjevanje obrazcev in potrdil v zvezi z zdravstveno obravnavo pacienta po navodilu zdravnika
- skrb za pravilno in natančno arhiviranje zdravstvene dokumentacije
- delo v sprejemni pisarni ambulantne službe in na bolnišničnem oddelku
- opravljanje drugih nalog sodelavcev v času nadomeščanja ter sodelovanje pri drugih nalogah, ki sodijo v širše strokovno področje delovnega mesta po navodilu nadrejenega
Requirements
- izobrazba: srednja strokovna, srednja splošna; Splošne izobraževalne aktivnosti/izidi
- alternativna izobrazba: srednja strokovna, srednja splošna, Ekonomija
- poznavanje računalniških programov.
Professional qualification:
V. level – Secondary general, professional and technical education
Work experience:
2
Languages:
Slovenian (advanced)
What we offer
- trajanje zaposlitve: nedoločen čas
- poskusno delo: 2 meseca
- delovni čas: 40 ur/teden
Job type:
Permanent
Other information
Categories:
Work regions:
Compare your salary
If you are interested in how your salary compares to others, you can check it. Simply enter your qualifications and the position you are interested in, and discover how you rank compared to others. Click here for more information!
Haven't found any interesting job ads?
Haven't found any interesting job ads?
Invalid email
By entering my email address, I confirm that I want to be notified of any new job postings that match interests listed in my MojPosao profile.