Deloglasnik - Koordinator prodaje (m/ž) - Ajdovščina - Espada d.o.o.
Share
Tweet
Share
Send to friend

This ad is not active. Ad application not possible.

Koordinator prodaje (m/ž)

Ajdovščina

Application deadline:

  • Espada d.o.o.

Podjetje ESPADA, kadrovska agencija, ki se ukvarja z iskanjem in zagotavljanjem kakovostnega kadra za potrebe delodajalcev. Naša prednost je, da vam v kratkem času zagotovimo najboljši možen kader in tako ažurno zadovoljimo vaše kadrovske potrebe, ne glede na področje vaše dejavnosti. Potrudimo se, da čimbolj prilagodimo vašim kadrovskim potrebam, zahtevam in željam.

Job description

Vas zanima izziv v dinamičnem okolju, kjer lahko vplivate na uspešnost prodajnega tima in optimizirate prodajne procese?
Iščemo proaktivnega in izkušenega Koordinatorja prodaje, ki bo igral ključno vlogo pri usklajevanju prodajnih aktivnosti, podpori prodajnemu osebju ter zagotavljanju doseganja poslovnih ciljev. Če ste navdušeni nad vodenjem, analiziranjem podatkov in optimizacijo procesov, vas vabimo, da postanete del naše uspešne ekipe.

Opis delovnih nalog:

Usklajevanje prodajnih aktivnosti:
- koordinacija dnevnih operacij in nalog prodajnega tima
- pomoč pri planiranju in organizaciji prodajnih sestankov ter usklajevanje nalog med člani ekipe

Podpora prodajnemu osebju:
- nuditi podporo prodajnim svetovalcem pri reševanju težav in vprašanjem strank
- pomoč pri usposabljanju novih članov ekipe in zagotavljanje, da so vsi seznanjeni z aktualnimi prodajnimi politikami in postopki

Analiza in poročanje:
- spremljanje prodajnih rezultatov in priprava poročil o uspešnosti prodaje
- analiziranje tržnih trendov, prodajnih podatkov in predlaganje izboljšav za povečanje učinkovitosti

Implementacija prodajnih strategij:
- pomagati pri razvoju in izvajanju prodajnih strategij in promocij
- sodelovati pri pripravi marketinških kampanj in prodajnih akcij

Upravljanje odnosov s strankami:
- skrb za ključne stranke in vzdrževanje dolgoročnih poslovnih odnosov
- reševanje morebitnih težav ali pritožb strank in zagotavljanje visoke ravni storitve

Organizacija in administracija:
- upravljanje s prodajnimi dokumenti, pogodbenimi določili in drugimi administrativnimi nalogami
- vodenje evidenc in spremljanje nalog ter rokov

Requirements

- visoka strokovna izobrazba (prednostno v ekonomiji, poslovni administraciji ali podobni smeri)
- predhodne izkušnje v prodaji, koordinaciji ali podobnih vlogah so zaželene
- odlične organizacijske in komunikacijske veščine
- sposobnost analize podatkov in priprave poročil
- poznavanje prodajnih tehnik in tržnih trendov
- proaktivnost in sposobnost samostojnega reševanja težav
- visoka raven profesionalizma in usmerjenost k rezultatom
- sposobnost dela v timu in pod pritiskom

Professional qualification:

VI/1. Higher vocational education, VI/2. Higher professional education/ 1st Bologna level

What we offer

- stimulativno nagrajevanje, projektni bonusi
- možnost napredovanja in razvoja kariere
- dinamično delovno okolje v uspešnem in rastočem podjetju
- stalno izobraževanje in usposabljanje
- druženja za povezovanje ekipe zaposlenih
- zaposlitev za nedoločen čas s poskusnim obdobjem 6 mesecev
- delo od ponedeljka do petka (8:00-16:30)

Job type:

Permanent

Other information

Compare your salary

If you are interested in how your salary compares to others, you can check it. Simply enter your qualifications and the position you are interested in, and discover how you rank compared to others. Click here for more information!

Yes, I'm interested

Haven't found any interesting job ads?

Haven't found any interesting job ads?

Invalid email

By entering my email address, I confirm that I want to be notified of any new job postings that match interests listed in my MojPosao profile.

We use cookies to enhance your experience. By continuing to visit this site you agree to our use of cookies. Learn more