Deloglasnik - Skrbnik uspeha strank (m/ž) - Ljubljana - SETCCE d.o.o.
Share
Tweet
Share
Send to friend

This ad is not active. Ad application not possible.

Skrbnik uspeha strank (m/ž)

Ljubljana

Application deadline:

  • SETCCE d.o.o.

Uspešno rastemo. Razširili smo ponudbo še na srednja in manjša podjetja. Omogočili smo novim naročnikom, da sami online preskusijo našo oblačno storitev BetrSign in se nanjo naročijo. Želimo ponujati gladko izkušnjo in čim krajši čas do vključitve e-podpisovanja v njihove procese. Naročniki rabijo jasna sporočila in navodila, fokus na njihove potrebe, na elemente, ki naredijo njihovo poslovanje bolj uspešno. Ker naslavljamo širok spekter podjetij, rabimo avtomatizacijo, strukturiranost in utečenost. Iščemo agilno osebo z močnim IT znanjem, spretno pri uporabi sodobnih tehnologij, zelo komunikativno in predvsem poslovno usmerjeno za področje zagotavljanja uspeha strank.

Kam te vabimo?
V SETCCE delamo na področju upravljanja digitalnih transakcij. Prepoznani smo po storitvah, kot je BetrSign. Uporabnikom dvigamo kakovost življenja – odstranjujemo papirologijo, odvečne poti in rešujemo drevesa. Začeli smo prvi v Sloveniji, imamo 1.000.000 uporabnikov v 15 državah, podpisali so več kot 100.000.000 dokumentov. Stavimo na lastne rešitve in odlično uporabniško izkušnjo. Kot skrbnik uspeha strank boš strateško poskrbel in vsakodnevno vodil naše naročnike, da bodo z uporabo BetrSign pri svojem poslu še bolj uspešni.

Job description

Te pritegne karierna priložnost, pri kateri boš strateško poskrbel/-a in vsakodnevno usmerjal/-a podjetja, da bodo z uporabo elektronskega podpisovanja uspešni pri svojem poslu?

Tvoje naloge:
- si dober član ekipe, ki je odgovorna za uspešen priklop strank in celoten življenjski cikel naročnika, za katerega skrbimo, da se nikoli ne neha
- uvajaš potencialne in pridobljene stranke, jim urediš začetne nastavitve in pomagaš z napotki pri integraciji z našimi storitvami
- izvajaš predstavitve in delavnice za stranke, tako v živo kot on-line
- sproti bogatiš dokumentacijo, napotke, pogosta vprašanja in vsebine za uporabnike
- nenehno spremljaš zadovoljstvo strank in postavljaš sistemske načine za odzivanje na njihove potrebe in težave
- skrbiš za digitalizacijo vključevanja strank, za interaktivno komunikacijo, za skrajševanje časa, ki ga rabi stranka od prvega stika do uporabe naše storitve za svojo dobrobit
- svetuješ strankam o najboljših praksah in optimizacijah pri uporabi naših rešitev
- aktivno rešiš težave strank ali jih ustrezno usmeriš do prave ekipe, na primer v tehnično podporo
- s svojim strokovno-tehničnim znanjem in poglobljenim poznavanjem produktov sodeluješ pri prodajnih procesih
- zbiraš povratne informacije in proaktivno prilagajaš procese za skrb za naročnike
- sodeluješ pri oblikovanju strategij za izboljšanje storitev

Requirements

Tvoje veščine in kvalifikacije:
- razumevanje poslovanja, digitalnih rešitev, tehnologij in osnov IT infrastrukture
- močne verbalne in pisne komunikacijske sposobnosti, z lahkoto pokličeš, poizveš, se dogovoriš, tudi ko osebe na drugi strani ne poznaš dobro
- empatija in potrpežljivost pri razumevanju strank
- analitične sposobnosti za prepoznavanje vzorcev in predlaganje izboljšav
- kapaciteto za urejenost in sprotno beleženje
- dobro upravljanje časa in izkušnje z vodenjem projektov
- prejšnje izkušnje na podobnem delovnem mestu so prednost, niso pa pogoj

Javi se nam, pridi na kavo, spoznaj, kako delamo, vse pogovore speljemo diskretno.

What we offer

Kaj ti nudimo?
- delo v zreli, napredni tehnološki družbi z lastnimi produkti, uveljavljeni v Adria regiji
- naše poslovanje je stabilno, od leta 2001 rastemo, ohranjamo sodobnost in mladostnost
- radovedno, ambiciozno in zavzeto ekipo. Kompetentni in odprti sodelavci. Izkušen, neustrašen in prijazen tim, ki drži skupaj
- visoko motivirano vodstvo, ki je aktiven sogovornik pri predlogih in podpornik pri izvedbi
- dinamično in spodbudno delovno okolje, možnost dela od doma
- možnost profesionalne rasti in razvoja, učenje naprednih tehnik Product Led Growth (PLG), certifikacije za agilne metodologije, treningi za dober stik s stranko, predstavitve in vodenje sestankov, konference idr.
- konkurenčno plačilo in ugodnosti
- priložnost za delo z uglednimi strankami iz različnih panog. Smo visoko cenjen ponudnik kakovostnih storitev
- ustreza nam sodelovanje na dolgi rok. Če se vklopiš v ekipo, te vzljubimo in se veselimo dela s tabo

Job type:

Temporary, Permanent

Other information

Work regions:

Osrednjeslovenska

Compare your salary

If you are interested in how your salary compares to others, you can check it. Simply enter your qualifications and the position you are interested in, and discover how you rank compared to others. Click here for more information!

Yes, I'm interested

Haven't found any interesting job ads?

Haven't found any interesting job ads?

Invalid email

By entering my email address, I confirm that I want to be notified of any new job postings that match interests listed in my MojPosao profile.

We use cookies to enhance your experience. By continuing to visit this site you agree to our use of cookies. Learn more