Deloglasnik - Strokovni sodelavec – samostojni računovodja (m/ž) - Koper, Kranj - Panteon Group d.o.o.
Share
Tweet
Share
Send to friend

This ad is not active. Ad application not possible.

Strokovni sodelavec – samostojni računovodja (m/ž)

Koper, Kranj

Application deadline:

  • Panteon Group d.o.o.

Panteon Group® je eden izmed vodilnih ponudnikov elektronskega poslovanja B2B in B2G v Sloveniji in širši regiji, ki s svojim lastnim omrežjem Panteon.net®, celovitimi rešitvami in storitvami že več kot 25 let podpira digitalizacijo poslovnih procesov različno velikih družb na področju trgovine, logistike, proizvodnje, državne uprave in bančništva.

Panteon Group® je član Skupine EDITEL, vodilnim ponudnikom celovitih EDI rešitev in storitev, ki je poleg Slovenije prisotna še v Avstriji, Hrvaški, Češki, Slovaški, Madžarski in Poljski.

Job description

V naš tim vabimo sodelavko ali sodelavca, ki ima znanje, izkušnje in željo delati kot samostojni računovodja v mednarodnem podjetju na področju informacijskih storitev in rešitev.

Opis dela:
- samostojno izvajanje računovodskih in knjigovodskih aktivnosti
- vodenje glavne knjige ter evidentiranje ostalih finančnih transakcij
- knjiženje računovodskih listin, poslovnih dogodkov in pripravo temeljnic
- upravljanje s plačili, izvajanje plačilnega prometa, prijave v stečajne/likvidacijske postopke in njihovo spremljanje
- obračun plač, potnih nalogov, študentskih napotnic in drugih pogodb
- vodenje registra osnovnih sredstev, obračun amortizacije, izvedba letne inventure zalog in ostalih sredstev
- izpolnjevanje davčnih obveznosti družbe, povezano poročaje in skrb za skladnost z davčno zakonodajo
- priprava mesečnih in letnih finančnih poročil, vključno z izkazi poslovnega izida, bilance stanja in denarnega toka
- poročanje pristojnim institucijam (FURS, AJPES, BS, SURS, ...)
- priprava in predstavitev finančnih poročil, analiz ter ugotovitev o finančnih stanjih podjetja vodstvu
- priprava dokumentacije, sodelovanje in učinkovito komunikacijo s partnerji, davčnimi organi, izvajalci revizij in drugimi institucijami s področja računovodstva,
- spremljanje sprememb v računovodski in davčni zakonodaji ter zagotavljanje skladnosti s predpisi
- skrb za zakonito arhiviranje računovodskih dokumentov, urejanje in vzdrževanje podatkovnih baz, ostalih evidenc in opravljanje drugih administrativni del
- podpora pri izvedbi pogodbenih obveznosti: spremljanje izvedbe projektov - definicija, načrtovanje, uvedba in nadzor realizacije dogovorjenih pogodbenih obveznosti
- sodelovanje z ostalimi oddelki v podjetju, zunanjim računovodskim servisom in finančno-računovodskimi oddelki družb v Skupini EDITEL
- izvajanje drugih del in nalog po navodilih nadrejenega, v skladu z zahtevami in potrebami družbe

Requirements

Izobrazba, jeziki in strokovna znanja:
- najmanj VI/2 stopnja izobrazbe s področja ekonomije, financ ali računovodstva
- najmanj 3 leta delovnih izkušenj na enakem ali podobnem delovnem mestu
- dobro poznavanje slovenskih (zaželeno tudi mednarodnih) računovodskih standardov, predpisov in zakonodaje s področja računovodstva
- napredno poznavanje računovodskih orodij / programov in Microsoft Office orodij (Excel, Access, Word,…)
- tekoče znanje slovenskega jezika in angleškega jezika (najmanj raven B2)

Sposobnosti in veščine:
- samostojnost, organiziranost, natančnost, doslednost in zanesljivost
- odlične analitične sposobnosti in osredotočenost na podrobnosti
- samoiniciativnost, odgovornost, urejenost in redoljubnost
- usmerjenost k kakovosti in pravočasnosti opravljenega dela
- vodstvene in organizacijske sposobnosti
- delo v timu

Ostalo:
- vozniški izpit za B kategorijo in lasten prevoz

Prijavo, h kateri priložite:
- strukturirani življenjepis (EUROPASS ali podoben format)
Spremno pismo, v katerem:
- se na kratko predstavite (dodajte osebno noto)
- opišite kako vidite naše podjetje, kako si predstavljate vaše delo pri nas, kaj so vaše prednosti in kje bi morali nadgraditi vaša znanja ter omenite razloge za prijavo in kdaj bi bili na razpolago

Svojo prijavo nam pošljite preko portala Deloglasnik.

Professional qualification:

VI/2. Higher professional education/ 1st Bologna level, VII. University programs / 2nd Bologna level

Work experience:

3

Languages:

English (advanced), Slovenian (advanced)

Driving category:

B

Skills:

Word, Excel, Power Point, Outlook

What we offer

Kaj lahko pričakujete?
- dinamično delo v mednarodnem okolju
- izvajanje dela v prostorih podjetja (Koper, Kranj), od doma in pri partnerjih
- možnost usposabljanja in napredovanja
- zaposlitev za določen čas 1 leta z 6 mesečnim poskusnim delom ter pripravljenost za sklenitev delovnega razmerja za nedoločen čas

Job type:

Temporary, Permanent

Remote work:

Povremeno

Compare your salary

If you are interested in how your salary compares to others, you can check it. Simply enter your qualifications and the position you are interested in, and discover how you rank compared to others. Click here for more information!

Yes, I'm interested

Haven't found any interesting job ads?

Haven't found any interesting job ads?

Invalid email

By entering my email address, I confirm that I want to be notified of any new job postings that match interests listed in my MojPosao profile.

We use cookies to enhance your experience. By continuing to visit this site you agree to our use of cookies. Learn more