The employer may close the advertisement and before the expiry of the deadline for submission, if he or she receives a satisfactory number of entries or finds a suitable candidate for the position he has posted.
DOM UPRAVLJANJE d.o.o.
Job description
- samostojno vodenje in koordiniranje dela v enoti
- načrtovanje, organiziranje in nadzor med delovanjem celotnega področja enote službe zdravstvene nege in oskrbe na zdravstveni enoti ki jo vodi
- neposredno vodenje zdravstvenega tima
- koordiniranje dela posameznih organizacijskih enot oziroma služb
- organiziranje zbiranja podatkov in vodenja evidenc
- priprava planov in poročil o delu enote
- spremljanje razvoja področja dela in uvajanja novosti s področja zdravstvene nege
- spremljanje izvajanja nalog poslovanja in delovanja službe zdravstvene nege in oskrbe
- svetovanje delavcem in odstranjevanje motenj v delovnem procesu
- izvajanje raziskovalnega dela za potrebe doma in lokalne skupnosti
- organiziranje nabave in racionalnega trošenja zdravil, posteljnega perila, delovnih pripomočkov, materiala za nego oskrbovancev
- planiranje načina nege, diete, rehabilitacije in aktivizacije stanovalcev
- sodeluje pri pripravi, izvedbi in evalvaciji individualnega načrta stanovalca
- sodeluje pri najzahtevnejši negi
- sodelovanje na timskih sestankih
- vodenje in usklajevanje dela v ambulanti
- sodelovanje ob sprejemu varovanca
- sodelovanje s svojci
- beleženje vseh evidenc
- izdelava načrta dela, inkontinenčnega programa in ortopedskih pripomočkov
Requirements
- izobrazba: visokošolska 1.stopnje, visokošolska strokovna (prejšnja) ipd.; Zdravstvena nega in babištvo
- delovne izkušnje: 9 mesecev
- komunikativnost, znanje reševanja morebitnih konfliktov
- zaželene izkušnje pri vodenju
Professional qualification:
VI/2. Higher professional education/ 1st Bologna level
If you are interested in how your salary compares to others, you can check it. Simply enter your qualifications and the position you are interested in, and discover how you rank compared to others. Click here for more information!