Deloglasnik - Receptor v hotelu (m/ž) - Lipica - Holding Kobilarna Lipica, d.o.o.
Share
Tweet
Share
Send to friend

This ad is not active. Ad application not possible.

Receptor v hotelu (m/ž)

Lipica

Application deadline:

  • Holding Kobilarna Lipica, d.o.o.
Kobilarna Lipica je znana kot izvorna in največja kobilarna z lipicanci na svetu. Zgodba te edinstvene lokacije sega v davno leto 1580, danes pa je svetovno znan turistični biser, vpisan na UNESCOV seznam nesnovne kulturne dediščine, ki privablja obiskovalce z vseh koncev sveta in poleg izkušnje stika z lipicanci, lipiško kulturo in bogato kulturno dediščino, ponuja tudi idilično naravno okolje za sprostitev in številne možnosti za aktivna doživetja.

Obiskovalce in goste navdušuje tudi Hotel Maestoso 4*superior, ki s svojo drzno in unikatno podobo spaja tradicijo in moderen dizajn, gastronomija in vrhunska postrežba pa zadovoljita tudi najzahtevnejšega gosta.

Holding Kobilarna Lipica v prijazno in strokovno ekipo receptorjev Hotela Maestoso****superior vabi posameznike/ce, ki bodo s svojo pozitivno osebnostjo, prijaznostjo in gostoljubnostjo še dodatno obogatili to edinstveno, multikulturnem lokacijo.

Receptor v hotelu (m/ž)

Zadolžitve delovnega mesta:

Izvajanje vseh operativnih nalog in del, potrebnih za tekoče in kvalitetno delo recepcije, predvsem pa:

  • sprejemanje in potrjevanje naročil in rezervacij hotelskih gostov ter posredovanje informacij ostalim službam v podjetju
  • sprejem gostov
  • vodenje evidence sob in gostov
  • posredovanje informacij gostom
  • sprejem pritožb in mnenj gostov, reševanje pritožb
  • sodelovanje pri oblikovanju novih prodajnih izdelkov in storitev,
  • sodelovanje pri vključevanju sodobnih trendov za spodbujanje prodaje
  • skrb za opremljenost recepcije s promocijskimi materiali in prodajnimi artikli
  • obračunavanje storitev
  • druga administrativna dela

Kaj podjetje pričakuje:

  • dosežena vsaj V. stopnja izobrazbe turistične, alternativno V. raven druge ustrezne smeri
  • aktivno znanje slovenskega jezika
  • aktivno znanje italijanskega in angleškega jezika
  • pasivno znanje vsaj še enega tujega jezika (nemški, ruski, španski jezik, ... )
  • poznavanje dela z računalnikom
  • pripravljenost na izmensko del (vključuje tudi nočno delo)
  • zaželene delovne izkušnje s področja hotelske recepcije

Osebne lastnosti, ki vam bodo pri delu prišle prav:

  • organiziranost in natančnost
  • osebna urejenost
  • prijaznost in poštenost
  • komunikacijske sposobnosti in pozitiven odnos do dela
  • vestnost
  • občutek za red in čistočo
  • hitro učenje
  • sposobnosti učinkovitega obvladovanja in reševanja konfliktnih situacij
  • zanesljivost in odgovornost

Kaj podjetje ponuja:

  • pogodbo o zaposlitvi za določen čas enega leta po uspešno opravljenem poizkusnem obdobju
  • redno delovno razmerje s polnim delovnim časom
  • prijetno in dinamično delo
  • urejene delovne pogoje
  • spoštljiv odnos do sodelavcev
  • redno in konkurenčno plačilo
  • dodatno izobraževanje
  • uvajanje v delo

Vaša prijava naj vsebuje krajši življenjepis ter dokazilo o pridobljeni izobrazbi ter znanju jezikov.

Vaše prijave sprejemamo preko portala Deloglasnik, do vključno 03/05/2024

V besedilu razpisa uporabljeni izrazi so uporabljeni nediskriminatorno.

Vaše prijave bomo obravnavali zaupno in ob spoštovanju zakonodaje ki ureja varovanje osebnih podatkov. Z oddajo vloge dajete izrecno privolitev za obdelavo osebnih podatkov za namene tega razpisa.

Compare your salary

If you are interested in how your salary compares to others, you can check it. Simply enter your qualifications and the position you are interested in, and discover how you rank compared to others. Click here for more information!

Yes, I'm interested

Haven't found any interesting job ads?

Haven't found any interesting job ads?

Invalid email

By entering my email address, I confirm that I want to be notified of any new job postings that match interests listed in my MojPosao profile.

We use cookies to enhance your experience. By continuing to visit this site you agree to our use of cookies. Learn more