Deloglasnik - Agent napredne tehnične podpore v kontaktnem centru (m/ž) - Ljubljana - Telemach d.o.o.
Share
Tweet
Share
Send to friend

This ad is not active. Ad application not possible.

Agent napredne tehnične podpore v kontaktnem centru (m/ž)

Ljubljana

Application deadline:

  • Telemach d.o.o.

Podjetje Telemach Slovenija je ponudnik televizije, interneta in najbolje prodajane mobilne telefonije v Sloveniji. Uporabnikom zagotavljamo napredne in kakovostne televizijske storitve v ločljivostih HD ter 4K, visoke hitrosti interneta in vrhunske mobilne storitve s paketi VEČ, ki svet zabave in komunikacij naredijo preprosto dostopnega na vseh napravah doma ali na poti.

Z najboljšo ponudbo na tržišču, najbolj kakovostno skrbjo za stranke in stalnim vlaganjem v tehnološke inovacije storitve najvišje kakovosti zagotavljamo številnim zasebnim in poslovnim uporabnikom v Sloveniji.

Tehnologija je resda temelj vseh naših storitev, a glavni Telemachovi junaki so bili vedno ljudje. Brez njihove domišljije, inovacij, idej in močnega ekipnega duha ne bi mogli ustvariti takšne zgodbe o uspehu. Zadovoljni, motivirani in zavzeti zaposleni se idealno prepletajo z našim vrhunskim omrežjem.

 

Agent napredne tehnične podpore v kontaktnem centru (m/ž)

Si želiš postati del ekipe, ki si prizadeva za izjemno uporabniško izkušnjo? Si navdušenec/ka nad tehnologijo in imaš rad/a izzive?

Iščemo navdušene agente za napredno tehnično podporo, ki bodo s svojim strokovnim znanjem, empatijo in v rešitve usmerjenim pristopom skrbeli za izjemno uporabniško izkušnjo naših strank.

TVOJE DELOVNE NALOGE BODO OBSEGALE:

Operativno opravljanje podpore uporabnikom – učinkovito obravnavanje uporabniških zahtev, odgovarjanja na vprašanja in strokovna obdelava vsake poizvedbe, informativne in tehnične narave, z jasnim ciljem zagotoviti najboljšo uporabniško izkušnjo. Izkazovanje razumevanja zapletenih procesov, specializiranih veščin in tehničnega znanja. Povezovanje z drugimi člani osebja, kadar kompleksna vprašanja zahtevajo pomoč. Trud pri preučevanju in preizkušanju obstoječih in novih storitev/tehnologij. Sodelovanje pri ustvarjanju in vpeljavi novih programov ter postopkov za kontaktni center.

Skrb za porabniško izkušnjo - Zagotavljanje visoke ravni kakovosti storitev in zadovoljstva strank s preučevanjem in reševanjem reklamacij in tehničnih težav uporabnikov.

PRIČAKUJEMO:

  • Zahtevana izobrazba: IV., V.
  • Zahtevane delovne izkušnje: 0 - 1 leto

KAJ NAS NAVDUŠI?

  • Komunikacijske sposobnosti: Agent napredne tehnične podpore mora imeti odlične sposobnosti komunikacije, ki vključujejo jasno in razumljivo govorno ter pisno izražanje. Prav tako mora biti sposoben poslušati stranke in razumeti njihove potrebe in zahteve
  • Ustrežljivost: Agent napredne tehnične podpore mora biti prijazen in pripravljen pomagati strankam, ne glede na to, kako zahtevna je situacija. Ustrežljivost in prijaznost so ključne za dobro izkušnjo strank
  • Tehnične sposobnosti: Agent napredne tehnične podpore mora imeti dobro razumevanje uporabe računalniških programov in aplikacij, ki jih uporabljajo za delo s strankami. Prav tako mora imeti dobro tehnično znanje za reševanje tehničnih težav strank
  • Sposobnost reševanja težav: Agent napredne tehnične podpore mora biti sposoben hitro in učinkovito reševati težave strank. To vključuje zmožnost prepoznavanja in analiziranja težav ter iskanje ustreznih rešitev za njih
  • Organizacijske sposobnosti: Agent napredne tehnične podpore mora imeti dobro organizacijsko znanje in sposobnost upravljanja s časom, da lahko učinkovito in hitro odgovarja na zahtevne situacije in potrebe strank
  • Potrpežljivost: Agent napredne tehnične podpore mora biti potrpežljiv in sposoben ohraniti mirno kri tudi v stresnih situacijah. Prav tako mora biti sposoben prenašati morebitne negativne izkušnje in težave strank

ČE POSTANEŠ DEL NAŠE EKIPE, PRIDOBIŠ:

  • Delo v visoko tehnološkem podjetju
  • Delovno razmerje za nedoločen čas s poskusno dobo 6 mesecev
  • Fleksibilni in prilagodljiv 7 urni delovnik
  • Celovito uvajanje in mentorstvo
  • Možnost strokovnega in osebnostnega razvoja ter lastnih kompetenc
  • Dinamično in urejeno delovno vzdušje
  • Zabavne teambuildinge
  • Ambiciozno in prijetno ekipo sodelavcev
  • Možnost internega napredovanja
  • Skrb za zdravje zaposlenih v sklopu programov za promocijo zdravja
  • Delovni čas: polni delovni čas

Naši zaposleni so naše bogastvo, zato se trudimo ustvariti čim bolj privlačno delovno okolje. Nudimo stimulativno, dinamično delovno okolje in priložnost kariernega napredovanja.

Prizadevamo si za nenehen razvoj naših zaposlenih, zato s širokim naborom izobraževanj skrbimo, da imajo vedno na voljo ustrezna znanja za opravljanje dela. Podjetje odlikujejo močan ekipni duh, želja po skupnem uspehu in mladostna energija.

Telemach

Tvojo prijavo z veseljem sprejmemo do vključno 12/17/2023

Prijave pošljite preko portala Deloglasnik.

Compare your salary

If you are interested in how your salary compares to others, you can check it. Simply enter your qualifications and the position you are interested in, and discover how you rank compared to others. Click here for more information!

Yes, I'm interested

Haven't found any interesting job ads?

Haven't found any interesting job ads?

Invalid email

By entering my email address, I confirm that I want to be notified of any new job postings that match interests listed in my MojPosao profile.

We use cookies to enhance your experience. By continuing to visit this site you agree to our use of cookies. Learn more