Deloglasnik - Vodja podpore strank (m/ž) - Mengeš - CBRE GWS d.o.o.
Share
Tweet
Share
Send to friend

This ad is not active. Ad application not possible.

Vodja podpore strank (m/ž)

Mengeš

Application deadline:

  • CBRE GWS d.o.o.

CBRE GWS d.o.o. je del skupine CBRE Group, ki je največje svetovno podjetje za komercialne nepremičnine in investicijsko podjetje. Ima več kot 100.000 zaposlenih in v več kot 530 poslovalnicah vsem svetu služi vlagateljem in stanovalcem nepremičnin. CBRE ponuja široko paleto integriranih storitev, vključno z objekti, upravljanjem transakcij in projektov; upravljanje premoženja; upravljanje naložb; ocenjevanje in vrednotenje; najem nepremičnin; strateško svetovanje; prodaja nepremičnin; hipotekarne in razvojne storitve.

Job description

- splošna administrativna podpora, vključno z obdelavo naročilnic, računov, poročanjem o stroških, sodelovanje z dobavitelji in sodelovanje pri projektih na lokaciji itd.
- priprava natančnih poročil poslovne enote v skladu z mesečnimi urniki podjetja, vključno s poslovnim izidom in analizo ter komentarji, izvlečki in uskladitvami bilance stanja, podrobnimi poročili donosnosti projekta, napovedmi poslovnega izida in letnimi načrti
- Ad-hoc poročanja v skladu z zahtevami oddelčnega finančnega direktorja ali direktorja poslovne enote
- aktivno vodenje skupnih poslovnih stroškov in iskanje področij za zagotavljanje učinkovitih prihrankov
- vzpostavljanje in razvoj dobrih odnosov z vodji poslovanja, osrednjimi finančnimi ekipami, strankami in zunanjimi agencijami (npr. revizorji).
- druge naloge po navodilih nadrejenega

Requirements

Prava oseba za to vlogo bo:
- imela dobro poznavanje finančnih pogojev in načel
- sposobna razumeti in izvajati navodila
- znala pisati poročila in voditi korespondenco
- sposobna odgovoriti na pogosta vprašanja ali pritožbe strank, sodelavcev in/ali nadzornika
- prijetna, topla pri srečevanju in sodelovanju z novimi ljudmi in imela sposobnost ocenjevanja okoliščin, sočustvovanja in nudenja pomoči
- sposobna reševati probleme s sposobnostjo analitičnega razmišljanja in uporabe logike za razvoj rešitev
- znala uporabljati računalniška orodja kot so npr.: Teams, Excel, Word, PowerPoint, Outlook itd.
- dobro poznala in sprejemala nove tehnologije in digitalna orodja; kot so aplikacije, podatkovne zbirke, upravljanje financ, upravljanje delovnih nalogov, tehnologije v oblaku, ročne mobilne tehnologije in aplikacije ter komunikacije

Pričakujemo:
- ustno in pisno znanje angleščine
- obvezno in najmanj V. stopnjo izobrazbe
- komunikativno, natančno, samostojno in samoiniciativno osebo

Vaše prijave z življenjepisom sprejemamo preko portala Deloglasnik.

Professional qualification:

V. level – Secondary general, professional and technical education, VI/1. Higher vocational education, VI/2. Higher professional education/ 1st Bologna level

Languages:

English (advanced)

Skills:

Word, Excel, Power Point, Outlook

What we offer

- kreativno delo ter možnost osebnega in profesionalnega razvoja
- možnost dodatnega izobraževanja in izpopolnjevanja
- delo v mednarodnem okolju
- delo v stabilnem in uglednem podjetju

Z izbranim kandidatom (m/ž) bomo sklenili delovno razmerje za nedoločen čas, s polnim delovnim časom in šestmesečnim poskusnim delom.

Job type:

Permanent

Other information

Categories:

Administration

Work regions:

Osrednjeslovenska

Compare your salary

If you are interested in how your salary compares to others, you can check it. Simply enter your qualifications and the position you are interested in, and discover how you rank compared to others. Click here for more information!

Yes, I'm interested

Haven't found any interesting job ads?

Haven't found any interesting job ads?

Invalid email

By entering my email address, I confirm that I want to be notified of any new job postings that match interests listed in my MojPosao profile.

We use cookies to enhance your experience. By continuing to visit this site you agree to our use of cookies. Learn more