Deloglasnik - Administrativni referent (m/ž) - Domžale - NOBELCOS GROUP, trgovina, d.o.o.
Share
Tweet
Share
Send to friend

This ad is not active. Ad application not possible.

Administrativni referent (m/ž)

Domžale

Application deadline:

  • NOBELCOS GROUP, trgovina, d.o.o.

V našem podjetju verjamemo, da so bogate izkušnje vodenja,  jasni, dolgoročni cilji, strateški partnerji ter energična, motivirana ekipa, ključ do uspeha. Široka obzorja dosegamo z medsebojnim zaupanjem, motiviranjem ter izobraževanjem. V prijaznem,  delovnem okolju  pa zaposlenim nudimo lojalnost, trdnost ter spoštovanje, saj verjamemo, da rast ter zadovoljstvo zaposlenih, tako na poslovni kot osebni ravni, pripomore k zdravemu, uspešnemu podjetju.

Job description

V našo ekipo s sedežem v Domžalah vabimo sodelavca z izkušnjami za prosto delovno mesto

Administrativni referent (m/ž).

Glavne naloge izbranega kandidata bodo:
- knjiženje vhodnih dokumentov in formiranje izhodnih dokumentov (računi, ponudbe, dobavnice, ipd.)
- sodelovanje z zunanjim računovodskim servisom in ostalimi zunajnimi servisi
- delo v računovodskem programu Pantheon, skrb za arhiviranje dokumentacije
- izvajanje mesečnih aktivnosti v skladu z načrtovanim MKT planom, urejanje socialnih mrež
- priprava mesečne prodajne analitike, spremljanje prodajne aktivnosti kupcev in konkurence
- priprava kalkulacij za nakup/prodajo blaga
- podpora potnikom na terenu
- priprava in urejanje dokumentov v MS Office sistemu (Microsoft Word, Excel, Power Point)
- prevajanje dokumentacije iz angleškega in hrvaškega jezika, komunikacija s tujimi poslovnimi partnerji, logistično urejanje pošiljk s tujine
- skrb za cenike in pravilen vnos izdelkov v program Pantheon in v interni program podjetja
- reševanje reklamacij
- sodelovanje na različnih edukacijah, sejmih, sestankih in team buildingih v tujini in Sloveniji
- opravljanje drugih del po navodilih nadrejenih

Requirements

Izobrazba:
- dokončana izobrazba vsaj 5. stopnje

Delovne izkušnje:
- vsaj eno leto na podobnem delovnem mestu

Znanje tujih jezikov:
- angleški jezik: tekoče razumevanje, govorno in pisno
- hrvaški jezik: osnovno razumevanje, govorno in pisno

Računalniška znanja:
- urejevalniki besedil – napredno (MS Office)
- delo s preglednicami in bazami podatkov – napredno (MS Office – poudarek vrtilne tabele)
- programi: Pantheon, We transfer, Team Viewer, MS Office orodja, itd.

Iščemo osebo:
- poštena, zanesljiva, natančna, z dobrimi komunikacijskimi sposobnostmi
- dobrim znanjem MS Office orodij in dela z računalnikom
- dobrim znanjem tujih jezikov – angleščina in osnovno hrvaščina
- motivirana in angažirana z željo, da se osebnostno in karierno razvija
- sposobnost za delo z ljudmi in v timu
- visoko razvitim čutom za odgovornost in samoiniciativnost, naklonjena pridobivanju novih znanj in veščin

Prijave s priloženim spremnim pismo in življenjepisom v slovenskem jeziku pošljite preko portala Deloglasnik.

Professional qualification:

V. level – Secondary general, professional and technical education, VI/1. Higher vocational education, VI/2. Higher professional education/ 1st Bologna level

Work experience:

1

Languages:

English (advanced), Croatian (basic)

Skills:

Word, Excel, Power Point, Outlook

What we offer

- delo za nedoločen čas, s poskusno dobo 6. mesecev
- polni delovni čas

Job type:

Temporary

Other information

Categories:

Administration

Work regions:

Osrednjeslovenska

Compare your salary

If you are interested in how your salary compares to others, you can check it. Simply enter your qualifications and the position you are interested in, and discover how you rank compared to others. Click here for more information!

Yes, I'm interested

Haven't found any interesting job ads?

Haven't found any interesting job ads?

Invalid email

By entering my email address, I confirm that I want to be notified of any new job postings that match interests listed in my MojPosao profile.

We use cookies to enhance your experience. By continuing to visit this site you agree to our use of cookies. Learn more