Deloglasnik - Strokovnjak za finance in računovodstvo (m/ž) - Ljubljana - Bartec Central Services, svetovanje, d.o.o., LJUBLJANA
Share
Tweet
Share
Send to friend

This ad is not active. Ad application not possible.

Strokovnjak za finance in računovodstvo (m/ž)

Ljubljana

Application deadline:

  • Bartec Central Services, svetovanje, d.o.o., LJUBLJANA

Job description

- pomoč računovodskemu oddelku pri dnevnih, mesečnih in letnih dejavnostih
- delo z obveznostmi, terjatvami, osnovnimi sredstvi, banko, plačami itd.
- vodenje natančnih in popolnih evidenc, vključno z glavnimi knjigami, računi, prejemki in informacijami, povezanimi z dobavitelji, strankami in zalogami
- obdelava prejetih plačil s čeki, kreditnimi karticami in elektronskim prenosom sredstev
- prejemanje, obdelava in usklajevanje izpiskov
- pripravljanje mesečnih finančnih poročil
- ustvarjanje in pregledovanje mesečnih poročil
- pripravljajte in vplačujte bančne depozite
- pomoč pri pripravi letnih revizij
- pripravite in razdelite letne obrazce davčne uprave
- zagotavljanje skladnosti z notranjimi računovodskimi postopki
- vodenje natančnih evidenc, vključno z glavnimi knjigami, prejemki in računi
- po potrebi opravljajte upravne in druge naloge
- uporaba dokumentov za preverjanje, evidentiranje in obdelavo transakcij
- pogovori s prodajalci in dobavitelji, da zagotovite točnost obračunov in pravočasno prejemanje plačil
- komuniciranje s strankami, da bi se pogovorili o stanju računa, stroških ali neskladjih
- podajanje predlogov in podpora nenehnim izboljšavam procesov in orodij
- pomoč ekipam BBC
- ja pri razvoju in izboljšanju nalog in procesov
- podpora, izvajanje in dokončanje dodeljenih posebnih projektov
- izvajanje drugih dodeljenih nalog in projektov

Requirements

Izobrazba:
- višješolska (prejšnja), višja strokovna; Ekonomija

Alternativna izobrazba:
- višješolska (prejšnja), višja strokovna, Finančništvo, bančništvo in zavarovalništvo

Od kandidatov se pričakuje:
- odlične analitične in komunikacijske sposobnost
- dobro poznavanje MS Office orodij
- poznavanje sistema SAP ali drugih ERP sistemov je prednost
- tekoče pisno in ustno izražanje v angleškem jeziku
- znanje nemškega ali katerega koli drugega tujega jezika je prednost, III.

Želene osebnostne karakteristike:
- občutek odgovornosti za samostojno delo
- sposobnost dela pod pritiskom in izpolnjevanja rokov
- sposobnost hitrega učenja in samostojnega dela
- občutek za timsko delo
- zanesljivost in natančnost

Professional qualification:

VI/1. Higher vocational education

Work experience:

2

Languages:

English (advanced), German (advanced)

Driving category:

B

Skills:

Word, Excel, Power Point, Outlook

What we offer

- trajanje zaposlitve: nedoločen čas
- poskusno delo: 6 mesecev
- delovni čas: 40 ur/teden
- urnik dela: dopoldan

Job type:

Permanent

Other information

Compare your salary

If you are interested in how your salary compares to others, you can check it. Simply enter your qualifications and the position you are interested in, and discover how you rank compared to others. Click here for more information!

Yes, I'm interested

Haven't found any interesting job ads?

Haven't found any interesting job ads?

Invalid email

By entering my email address, I confirm that I want to be notified of any new job postings that match interests listed in my MojPosao profile.

We use cookies to enhance your experience. By continuing to visit this site you agree to our use of cookies. Learn more